Gruppköp av minimoto á ca 2000kr?

Status
Ej öppen för fler svar.
minimoto

ja vill...ja vill...ja vill oxå ha en!!! :)
men de e tydligen försent eller??
vill oxå rejsa i vinter...

Nu är det som så att jag har tex suttit och läst länge här på sporthoj men har inte reggat mig förns nu då jag inte har haft så mycket att säga. och ja visst jag har beställt flera. Detta pga av att jag har flera vänner som vill ha och för att det kändes lättare att jag samlade hela beställningen under mitt username i stället för att han skulle få 5 st pm med en beställning som bara gör det mera krångligt.

om det nu skulle gå vägen...

vart kör man i vinter då? kan man hyra gokart banor? eller göra en egen chaijna klass :D eller blir det inne på ica stormarknad å dra en sväng...

MostWanted_NKPG skrev:
om det nu skulle gå vägen...

vart kör man i vinter då? kan man hyra gokart banor? eller göra en egen chaijna klass :D eller blir det inne på ica stormarknad å dra en sväng...

Tycker alla samlas på någon ICA supermarket å kör ett race mellan alla gångar :tummenupp

Går det egentligen att regga en minibike så man får köra en sån i trafik som en moppe eller liknande egentligen? nån som har nån aning om det? antagligen får man inte det, men jag kanske är ute och cyklar..? :)

*Foxen* skrev:
Tycker alla samlas på någon ICA supermarket å kör ett race mellan alla gångar :tummenupp

Går det egentligen att regga en minibike så man får köra en sån i trafik som en moppe eller liknande egentligen? nån som har nån aning om det? antagligen får man inte det, men jag kanske är ute och cyklar..? :)

Jag kommer använda min som en moppe iallafall... hehe.... ner till macken... :yoparty

jag kommer då köra överallt med denna lilla leksak , och det som är så fint är attd et finns 2 poliser här i söderhamn där jag bor. och om dom oturligt nog kommer blir det till att köra tillskogs och sedan springa hehe ;) :rofl

Zana skrev:
Jag kommer använda min som en moppe iallafall... hehe.... ner till macken... :yoparty

jag lär nog använda den som lämpligt fordon till skolan å ut å racea på natten.. ;) men serriöst, vad kan polisen göra om dom skulle stoppa en efter en vanlig väg?

*Foxen* skrev:
jag lär nog använda den som lämpligt fordon till skolan å ut å racea på natten.. ;) men serriöst, vad kan polisen göra om dom skulle stoppa en efter en vanlig väg?

- Får jag se på körkortet och registreringsbeviset tack!

:banana

//Norbert

på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.

jonasjacobson skrev:
på cuihan.com är det en sak jag inte förstår...när man sparat kvittot och skrivit ned alla uppgifter på det, ska man skicka en kopia till er då eller hur funkar det? ni säger att man måste skriva postnummer på det vilket iof inte är något problem men hur ska ni få tag på uppgifterna? man vill ju inte släppa ifrån sig sitt kvitto.

Skulle tippa på att du tar med dig kvittot när du hämtar hojen !!!

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey