Ninjarookie
#42 Rookie 600
Jag undrar vilka ungefärliga tider som gäller för de olika grupperna på Knutstorp?
Hur snabbt är vit grupp?
Hur snabbt är vit grupp?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mitt i slottet skulle jag vilja påstå. Majoriteten ligger nog i 1:07 - 1:11 segmentet. Inte jättemånga som lägger 1:04 - 1:06 med regelbundenhet.Det är beroende på vem som kommer 1.01 - 1.12 skulle nog vara en hyffsad gissning.
Ja en del kör även långsammare än 1.12 men håller dom bara spåret så är det inga problem.Det är beroende på vem som kommer 1.01 - 1.12 skulle nog vara en hyffsad gissning.
Är det inte bättre att köra i en annan grupp då?Ja en del kör även långsammare än 1.12 men håller dom bara spåret så är det inga problem.
Är det inte bättre att köra i en annan grupp då?
Det är alltid lite knepigt med gruppindelning, vissa i röd borde kanske köra i vit och tvärtom.Är det inte bättre att köra i en annan grupp då?
Att äga i gul grupp är ju ingen våt dröm heller![]()
Det är alltid lite knepigt med gruppindelning, vissa i röd borde kanske köra i vit och tvärtom.
Att äga i gul grupp är ju ingen våt dröm heller![]()
Vit grupp brukar ligga mellan 1.04 och 1.15 cirkus..
Förresten ska dom ändra körtiden till 20 min? Det känns rätt kort med 15 min pass + att det är svårt att hinna med o mecka mellan passen...
Vi i DC gruppen delar också den uppfattningen, så det blir sannolikt 20 minuter på Knudan medan vi behåller 15 minuterspassen på SRW.Vi diskuterade 20min pass sist på vårt senaste Instruktörs möte.
Men inget är bestämt, men din uppfattning delas.
Dom varvtiderna stämmer bättre, 20 min vore kalas.Vit grupp brukar ligga mellan 1.04 och 1.15 cirkus..
Förresten ska dom ändra körtiden till 20 min? Det känns rätt kort med 15 min pass + att det är svårt att hinna med o mecka mellan passen...
Dom varvtiderna stämmer bättre, 20 min vore kalas.
"Äger" i egen specialgruppen FPMP (För pensionärer med prostatabesvär), 20 min vore kalas.
Mr 1.03 har talatKör du +1.15 tycker jag att man borde kanske vara i en annan grupp. Det spelar ingen roll försäkringsmässigt. Kör du 1.15 i röd grupp te.x så får du lika bra flyt som i Vit. Skillnaden är bara att du kör om i Röd, men blir omkörd i Vit.
Samt att det kanske blir mindre sura miner, eller?
Du gillar regn va![]()
![]()
![]()
ASG !!!
De e nästan hets mot folkgruppFPMP...
Men det kan Micke bjuda på, han har inte svårt för o kommentera andra![]()
Märks att våren e på G, börjar hetsas inför premiären![]()
Mvh // Gadde
Släpp dunken och vakna nuVi förstår att farbror tycker så... då kanske farbror hinner med två, kanske tre varv per pass...
(Hårdrock i GSXR1000R´s lilla värld)
Tingeling, tingeling
Micke fattar ingenting
O jag ber dig min vän, lägg av med ditt, ingenting
Tingeling, tingeling
Du är bara en fling ...på banornas beting
Ditt hjärta säger... springeling
Nu varvar RR_06 dig igen... lilla… tingeling
Puss o kram...
JAG har talat i tungomål (som vanligt) ... jag har stora problem med att köra om, eller bli omkörd i vit grupp, ligger vanligtvis på 1.20-1.32 i endurance_för_äldre_med_prostataproblem_tempo.
Du gillar regn va, fy f-n va mycket snabbare du är än mig...![]()
F-n vad jag är avundsjuk på dig RR_06![]()
Jo, eller hur...Det går o köra lika snabbt i regn, knäskrapa o allt... Det har jag sett andra göra, inte jag men andra. Så bara gasa.
Här har du ett par fina regndäck, dom är som nya![]()
Du gillar regn va![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden