Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
nope. Tänkta sätta en slang från lägsta punkt med en liten kran på. Så det som är under huvudkranen blir reserv. Svetsade dit en 2cm stump på insidan av tanken där huvud kranen sitter så reservtank kapaciteten skulle bli lite mer än 3dl.3cl
Ja tackar för titten!Jag har nu sett den live![]()
Mycket smått å gott som inte syns så tydligt. Dj-vligt brutalt hotrod stuk.
Tackar för kaffet å väntar spänt på fortsättningen, samt den andra byggnationen![]()
Vad annars?Vingprofilformad utbyggnad på tanksidan = downforceökare?
Ja vadå svårt, du fick ju till det! Kör du med mothåll när du trycksvarvar?
Hur många kastade sig av svarven och anföll ditt fejs då?Japp. svarvade en plugg av ett gammalt vedträ.
Krävdes inte mycke grejer. vedträ, en meter 16mm axel, 1st 32mm ½hylsa, aluplåt, smörjfett samt svarv


|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |