Miss_Orchidee
Gudomlig sporthojare
No comments3032265jaha.. ok... sorry.. inte vart där... hur veta?... men man vet aldrig med dig iaf.. du kanske hade rivit det om det fanns ett?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
No comments3032265jaha.. ok... sorry.. inte vart där... hur veta?... men man vet aldrig med dig iaf.. du kanske hade rivit det om det fanns ett?
Ni är besatta allihop!
Frälsningen är nära, dock!
Ja, jag har hört att Frälsaren kommer till helgen...![]()
Varför inte bara fixa så datorn funkar där?3032573Tack för i lördags det va skit roligt även om jag va lite butter på att folk ringde och skickade sms att det va skit musik på inga namn nämda men dessvärre så funkade det inte som jag ville på grund av tekniska missar.
Nästa gång så kan vi ju lägga en 50-100 kr var så tar vi in en riktigt DJ dom tar ca 3000 kr för en kväll vi har inte dom marginalerna upp på klubben när folk tar med sig egen sprit inga namn nämda men det är slut med det nu stugan är inte grattis,Vi har inte haft något inträde dom sista festerna för att va skjyssta
Nu kör vi med har du tagit med egen sprit häll ut den lr gå hem samma regler som på krogen så svårt är det väl inte att betala 20 kr för en öl
Annars va det skit roligt att få träffa Kongo och folket igen
slutet av Agusti kör vi en fest igen det låter väl bra
Varför inte bara fixa så datorn funkar där?
Eller varför inte ännu simplare skaffa ett CD case, och en märkpenna...
Det är fan så ja kan tänka mig att bidra med ett startpaket med 4 olikfärgade märkpännor, ett STORT CD Case, och några BRA cd skivor.
Kanske även lära sig använda skiljetecken och mellanslag ordentligt, så går kanske budskapen fram?
Det kan jag med glädje göra om någon ber mig...3033073Står du och byter dom också då.ska jag va ärlig så vill jag också ha chansen att prata med personer som kommer tex Kongo som jag inte har sett på över ett år som åkte från metal town för att träffa mej men vi han inte byta många meningar.
Datorn va min jag tog en riktigt stor chans att ta med mig den men den funkade från kl 4 till ca 22 sen så la helt plösligt 3 kaneler av 4 på dj bordet och det gick bara att spela cd skivor i en spelare
Brunza ska ha ett stort tack som jagade tag i ett andra ljud kort åt mej efter att dom va slut i GBG men dessvärre så funkade inte dj programmet riktigt fullt ut än då
vi får se hur vi lägger upp nästa fest men efter det här så avsäger jag mej musiken
tack alla som kom jag hade roligt iaf![]()
Det kan jag med glädje göra om någon ber mig...
Ahh... du menar altanräcket som ja rev ner tidigare i lördags när vi grillade...![]()
Ja vi tackar Kongos polare för en trevlig kväll![]()
Snåljåp bara för att du inte ville erlägga gängse taxa!Jaja, så det fanns ett alternativ till att bli påkrupen av Kongo? Hah...borde man kanske tänkt på.![]()
Thats right baby3033741blir det carola hela natten på repeat då?![]()
Hey, tack själv..Första gången jag läser i den här tråde nu, trodde bara det fanns en, den med bilderna (där man blev så snygg). Jaja, så det fanns ett alternativ till att bli påkrupen av Kongo? Hah...borde man kanske tänkt på.
![]()
Thats right babyKanske vi slänger in lite Flashdance med
![]()
![]()
men å andra sidan, då kunde du blivit fast mellan Ful-farbron och skruttis![]()
Börja du öva in movsen så ska ja lösa det3034265haha ja det hade ju iof vart nått med lite flashdance![]()
men vi får väll se![]()
Den platsen är väl din nu?3034283Det skojar man inte bort!
Den platsen är väl din nu?![]()
![]()
Börja du öva in movsen så ska ja lösa det![]()
:
![]()
Snåljåp bara för att du inte ville erlägga gängse taxa!![]()
Thats right babyKanske vi slänger in lite Flashdance med
![]()
![]()
Klart det fanns allternativGäller bara att man vet när det är dags att börja prata för sig
![]()
men å andra sidan, då kunde du blivit fast mellan Ful-farbron och skruttis![]()
3034749Jajjemen det kan det va värt.... va ska vi flasha då?
Givetvis hade det inte vart tal om nån sömn....3034858Jag hade bara visakort, hur många gånger ska jag behöva säga det?
Believe me, jag kan prata för mig.Just då var dock en timmes sömn eller ingen sömn alls inte nåt som skulle främja min annars så bedårande sång kvällen efter. Jag får helt enkelt reparera det där nån dag. Ful-Farbrorn och Skruttis...så mycket hjälp hade jag m.a.o. fått av dig?
![]()
![]()
![]()
fyfan, min mage.....
Givetvis hade det inte vart tal om nån sömn....![]()
Du ska höra mig sjunga i duschen, fyyyyyyfan va det skränar![]()
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen
Den kommande helgen (23-24 ... |
Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup
Harley-Davidson och MotoGP ... |
|