Grillkalas/fest?

Funderar på att kika enbart på MachineHead å Slayer ... då skulle man ju kunna grilla lite skit också:tummenupp

Slayer e la huvudnummer men när fan går MachineHead på? (sidjäveln är nere ...)

:yoparty

precis flera som kommer därifrån efter att dom har sett det dom ska

Någon som tänkte kör till grillningen från Hisingen eller som kör förbi och som skule kunna tänka sig att ta med en gotlänning i bilen? Ska på supermotobandagen först och sen lyckas ta mig till wcx och kom på nu att det är juinte helt lätt. 50min med buss :huvet :yoparty finns på 0704-322214

Någon som tänkte kör till grillningen från Hisingen eller som kör förbi och som skule kunna tänka sig att ta med en gotlänning i bilen? Ska på supermotobandagen först och sen lyckas ta mig till wcx och kom på nu att det är juinte helt lätt. 50min med buss :huvet :yoparty finns på 0704-322214

Du kan väl se det som 50min förfest :fyllisar

Last edited:

Fridens broder...
Jag ska säkert dit en stund och glida så du kan åka med mig men det kan vi ju göra upp ute på säve...:yoparty

3025584 jag lovar att det finns en liten pool till dej :D :D
jag vill ha en stoooooor så ja kan bada med alla grabbarna, dom får inte plats i en liten :(

ja som investerat i ny bikini och allt.... nån form av hämd kommer givetvis att utkrävas...

jag funderar på att kroppsmåla mig själv som en pool nu, men det verkar svårt att komma åt vissa kroppsdelar själv... :rolleyes:

Du kan väl se det som 50min förfest :fyllisar

det har du ju rätt i... man kan ju inte komma nykter till en wcx fest eller hur? fan bra tanke.. men det känns surt att bli sen bara för att man tog bussen när man kör dit på femton minuter en kvart eller hur? :D

Om ngn minut kommer du bli bombarderad av pm från snubbar som vill hjälpa till ;)

ja man kanske skulle ge ett sånt erbjudande till blomman men vet inte om hon vågar släppa mig så nära :tungan hahaha.... nej skämt å sido. ska du inte med denna gången heller? sluta flänga världen runt och kom med på lite fest nu väll.....

Fridens broder...
Jag ska säkert dit en stund och glida så du kan åka med mig men det kan vi ju göra upp ute på säve...:yoparty

ja det kan vi kika på.... annars har emmi erbjudit en hojtur dit å det hade ju vart nice.....men frågan är då om hon ska va nykter hela kvällen.. illa isf eller bra för då kanske man får sjuts hem med :yoparty

Last edited:

ja man kanske skulle ge ett sånt erbjudande till blomman men vet inte om hon vågar släppa mig så nära :tungan hahaha.... nej skämt å sido. ska du inte med denna gången heller? sluta flänga världen runt och kom med på lite fest nu väll.....

ja, nu har jag precis vart och köpt en söt klänning tills imorgon så det blir ingen "pool-blomman" imorgon inte.

kan det inte bli morgon nu så jag kan få använda den... fast det är iof tur att det är ett par timmar kvar så ja kan bli vacker inför imorgon :tuttar :rolleyes:

Om nån nu har vägarna förbi hisingen på vägen till WCX så vill en lättklädd blomma lifta med :arsele :rolleyes:

3027271 ja, nu har jag precis vart och köpt en söt klänning tills imorgon så det blir ingen "pool-blomman" imorgon inte.

kan det inte bli morgon nu så jag kan få använda den... fast det är iof tur att det är ett par timmar kvar så ja kan bli vacker inför imorgon :tuttar :rolleyes:

Om nån nu har vägarna förbi hisingen på vägen till WCX så vill en lättklädd blomma lifta med :arsele :rolleyes:
Du Gottis, ja funderar på att ta med Keps-Elin som straff till dig....

ja, nu har jag precis vart och köpt en söt klänning tills imorgon så det blir ingen "pool-blomman" imorgon inte.

haha jasså en söt klänning. så jag fick inte bada med dig då?

Ja men ja vill ju med ha sjuts.. du kan inte sno min ride heller... hur ska jag då komma dit? jag menar hur ska jag kunna tävla med en lättklädd blomman om lift? :va kanske får ta hojen och ställa den i wcx garaget? Jaja vi får se...

3027461 haha jasså en söt klänning. så jag fick inte bada med dig då?

Ja men ja vill ju med ha sjuts.. du kan inte sno min ride heller... hur ska jag då komma dit? jag menar hur ska jag kunna tävla med en lättklädd blomman om lift? :va kanske får ta hojen och ställa den i wcx garaget? Jaja vi får se...
Ap ap ap, jag har hört att dom Ollar allt dom kan hitta där, så ja skulle va försiktig med det om jag va du ;)

Bada kan vi göra iallafall om du får din polare Gottis att fixa fram en lagon stor pool! bikinin är redan pröjsad föfan.... :crash

Men häggen då, har ju sagt att jag kan hämta upp dig, klart att blomman får åka med om du är lättklädd med. Fan va praktiskt det är då man sålt den tvåsitsiga kärran...:D

ja det kan vi kika på.... annars har emmi erbjudit en hojtur dit å det hade ju vart nice.....men frågan är då om hon ska va nykter hela kvällen.. illa isf eller bra för då kanske man får sjuts hem med :yoparty[/QUOTE]

Har inte bestämt mig än hur ja gör, får fjäska för brorsan lite då kanske man kan ta sig dit o hem utan bil eller hoj:tuttar

WCX ligger ju ute speciellt centralt:mad: :huvet

Ap ap ap, jag har hört att dom Ollar allt dom kan hitta där, så ja skulle va försiktig med det om jag va du ;)

Bada kan vi göra iallafall om du får din polare Gottis att fixa fram en lagon stor pool! bikinin är redan pröjsad föfan.... :crash

Ja du de kan få olla den det mår den kanske bara bra av. Inte rört den på 1,5v eller nått så :(
Haha det låter lovande :tuttar :tuttar ...

Men häggen då, har ju sagt att jag kan hämta upp dig, klart att blomman får åka med om du är lättklädd med. Fan va praktiskt det är då man sålt den tvåsitsiga kärran...:D

Jaja vi löser det där som sagt :yoparty

Last edited:
ja det kan vi kika på.... annars har emmi erbjudit en hojtur dit å det hade ju vart nice.....men frågan är då om hon ska va nykter hela kvällen.. illa isf eller bra för då kanske man får sjuts hem med :yoparty

Har inte bestämt mig än hur ja gör, får fjäska för brorsan lite då kanske man kan ta sig dit o hem utan bil eller hoj:tuttar

WCX ligger ju ute speciellt centralt:mad: :huvet[/QUOTE]

haha klart du ska.. för nu ska supas :tummenupp

Nej det ligger ju inte det... annars kanske vi hisingsbor kan samla ihop oss och åka buss dit och ha värsta förfesten på bussen dit allesammans tillsammans? :banana :fyllisar :öl :mattias :bow :corn :Rockbanan

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien