Grill fest!!!

Ta en grillkväll efter humlans bandag den 28/6 så e jag på med ,,, det e den enda helgen jag kan i juni iaf :tuttar

japp.. blir det fest snart eller?? hahaha

hade varit kul å avsluta sommarn med en trevlig grill eller ölkväll. snacka sommar minnen å lura med några icke banåkare in i banåkar träsket:) De är jag ganska duktig på:)

hade varit kul å avsluta sommarn med en trevlig grill eller ölkväll. snacka sommar minnen å lura med några icke banåkare in i banåkar träsket:) De är jag ganska duktig på:)

Du får väl ordna en grillkväll utanför ert garage, så kan vi ljuga lite å öva häng på din maskin :D

Sen kanske en tripp vidare till bowlinghallen eller nåt, det e ju inte så långt emellan ,,, fixa nu ,, pronto

Du som har kontakter i hela världen bjuder väl in massa :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Edit: kanske den 13/9 ????

Du får väl ordna en grillkväll utanför ert garage, så kan vi ljuga lite å öva häng på din maskin :D

Sen kanske en tripp vidare till bowlinghallen eller nåt, det e ju inte så långt emellan ,,, fixa nu ,, pronto

Du som har kontakter i hela världen bjuder väl in massa :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Edit: kanske den 13/9 ????

Fest utan för garaget:va ska nog styra upp något. ja bowla funkar ju alltid. :tummenupp

Efter allt häng mätande kan jag hålle en kurs i de, säg bara till:huvet ...

hm brudar, vad vill du ha. gamla, unga, blonda, brunetter, ?? de fixar vi.:tuttar

När kåken är såld, kan vi ha fest här hemma i Hedviksborg????

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!