Grill fest!!!

Ta en grillkväll efter humlans bandag den 28/6 så e jag på med ,,, det e den enda helgen jag kan i juni iaf :tuttar

japp.. blir det fest snart eller?? hahaha

hade varit kul å avsluta sommarn med en trevlig grill eller ölkväll. snacka sommar minnen å lura med några icke banåkare in i banåkar träsket:) De är jag ganska duktig på:)

hade varit kul å avsluta sommarn med en trevlig grill eller ölkväll. snacka sommar minnen å lura med några icke banåkare in i banåkar träsket:) De är jag ganska duktig på:)

Du får väl ordna en grillkväll utanför ert garage, så kan vi ljuga lite å öva häng på din maskin :D

Sen kanske en tripp vidare till bowlinghallen eller nåt, det e ju inte så långt emellan ,,, fixa nu ,, pronto

Du som har kontakter i hela världen bjuder väl in massa :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Edit: kanske den 13/9 ????

Du får väl ordna en grillkväll utanför ert garage, så kan vi ljuga lite å öva häng på din maskin :D

Sen kanske en tripp vidare till bowlinghallen eller nåt, det e ju inte så långt emellan ,,, fixa nu ,, pronto

Du som har kontakter i hela världen bjuder väl in massa :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar :tuttar

Edit: kanske den 13/9 ????

Fest utan för garaget:va ska nog styra upp något. ja bowla funkar ju alltid. :tummenupp

Efter allt häng mätande kan jag hålle en kurs i de, säg bara till:huvet ...

hm brudar, vad vill du ha. gamla, unga, blonda, brunetter, ?? de fixar vi.:tuttar

När kåken är såld, kan vi ha fest här hemma i Hedviksborg????

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon