Grease ninja?

Vad exakt ska den göra?

Gissar att du stoppar i pipen från en sprayflaska i mackapären . Samt att du kan böja till koppar pipen för bättre spray vinkel? Själv brukar jag bara böja till den långa plast pipen på flaskan så att den pekar neråt. Fast sprayburken kan hållas i lodrätt läge. Slipper du hålla burken i konstig vinkel

enklast är ju att spraya ner i en burk och sen applicera med pensel om man är rädd för att skita ner (sen så skitar man ju ändå ner när man kör )

Hade liknande mackapär funnits på Biltema för 70 spänn så hade jag kunnat testa. Men att beställa hem en känns ovärt, speciellt med tanke på att jag inte upplever det som ett problem att fetta in kedjan på traditionellt sätt.

Pinsamt vad trög man är. Hade helt fel. Hursom den funkar säkert. Men fyller kanske en bättre funktion i mc verkstad eller nåt där man ofta smörjer kedjor. Nackdel kan jag tänka mig är att det droppar om den. Omständlig hantering/placering. Om du jättegärna vill ha den visst. Men tycker inte den fyller någon större funktion för vanlig dödlig

Back