Grattis Sweedo på 6-månadersdagen!!
Tänk att du stått ut med mig så länge...
Och tack Swedie för sporthoj.com!
Träffade Sweedo på en torsdagskörning i juli förra året. Minns att jag låg efter RoLLER, som jag då inte träffat tidigare, och han bara bromsade upp mig hela tiden. Tänkte "Va är det för snubbe som kör en Retta men kör lika sakta som en moppe?!"
Han gasade på rakorna så man kunde inte köra om men sin femtihästarsmoppe, och i kurvorna vågade man inte köra om för hans spårval var helt slumpmässigt... Sweedo låg bakom mig och kom inte om han heller. Och att det skulle sluta med att jag och Sweedo blev ett par och dessutom goda vänner med RoLLER hade man ju ingen aning om då! 
Måste även passa på att ge alla mina andra vänner på sporthoj en stor kram! Sköt om er och kör försiktigt i sommar... Och ni som kände gpf: glöm honom inte!
/Polly
Tänk att du stått ut med mig så länge...
Och tack Swedie för sporthoj.com!
Träffade Sweedo på en torsdagskörning i juli förra året. Minns att jag låg efter RoLLER, som jag då inte träffat tidigare, och han bara bromsade upp mig hela tiden. Tänkte "Va är det för snubbe som kör en Retta men kör lika sakta som en moppe?!"
Han gasade på rakorna så man kunde inte köra om men sin femtihästarsmoppe, och i kurvorna vågade man inte köra om för hans spårval var helt slumpmässigt... Sweedo låg bakom mig och kom inte om han heller. Och att det skulle sluta med att jag och Sweedo blev ett par och dessutom goda vänner med RoLLER hade man ju ingen aning om då! Måste även passa på att ge alla mina andra vänner på sporthoj en stor kram! Sköt om er och kör försiktigt i sommar... Och ni som kände gpf: glöm honom inte!
/Polly

)
Annars hänger jag med och kollar ändå! Min hoj är ju ingen banhoj och fotpinnarna är ett minne blott efter en timmes körning på Midlanda så därför kommer jag inte köra... Men det blir jättekul att träffa alla sporthojare, särskilt dig och din familj!!
En sak i taget!