Grattis Sweedo & tack Swedie!!

Polly

Ny medlem
Gick med
3 Jul 2003
Hoj
Nä, den är såld :(
Grattis Sweedo på 6-månadersdagen!! :kiss
Tänk att du stått ut med mig så länge... :3freak

Och tack Swedie för sporthoj.com! :Bugar

Träffade Sweedo på en torsdagskörning i juli förra året. Minns att jag låg efter RoLLER, som jag då inte träffat tidigare, och han bara bromsade upp mig hela tiden. Tänkte "Va är det för snubbe som kör en Retta men kör lika sakta som en moppe?!" :va Han gasade på rakorna så man kunde inte köra om men sin femtihästarsmoppe, och i kurvorna vågade man inte köra om för hans spårval var helt slumpmässigt... Sweedo låg bakom mig och kom inte om han heller. Och att det skulle sluta med att jag och Sweedo blev ett par och dessutom goda vänner med RoLLER hade man ju ingen aning om då! :)

Måste även passa på att ge alla mina andra vänner på sporthoj en stor kram! Sköt om er och kör försiktigt i sommar... Och ni som kände gpf: glöm honom inte!

/Polly

Grattis!

Hoppas ni har haft en trevligt tid och kommer ha en trevlig tid! :) :krama

Grattis till er båda och vi är glada för er skull.

Som vi sagt Polly, när man minst anar det så står den rätte där :tummenupp

Hoppas du följer med Sweedo till Gotland, vore kul att ses där i sommar Polly
(sen kan du ju sno hans hoj ett pass från honom :hihi )

Hahah :hihi kunde du inte fintat RoLLER på innern och tagit honom på yttern sedan?...

Trevligt att höra...Grattis på er.

/KaliZ

Liwa1 skrev:
Grattis till er båda och vi är glada för er skull.

Som vi sagt Polly, när man minst anar det så står den rätte där :tummenupp

Hoppas du följer med Sweedo till Gotland, vore kul att ses där i sommar Polly
(sen kan du ju sno hans hoj ett pass från honom :hihi )
Tack snälla! Javisst ska jag med till Gotland! Vi ska va nere hela veckan. Jag ska visa honom ön, tänkte jag. (går väl iofs på en dag... :rolleyes: )

Ryktet säger att det kommer finnas hojar från Din MC att provköra där... :gnissla Annars hänger jag med och kollar ändå! Min hoj är ju ingen banhoj och fotpinnarna är ett minne blott efter en timmes körning på Midlanda så därför kommer jag inte köra... Men det blir jättekul att träffa alla sporthojare, särskilt dig och din familj!! :)

Polly skrev:
Tack snälla! Javisst ska jag med till Gotland! Vi ska va nere hela veckan. Jag ska visa honom ön, tänkte jag. (går väl iofs på en dag... :rolleyes: )

Ryktet säger att det kommer finnas hojar från Din MC att provköra där... :gnissla Annars hänger jag med och kollar ändå! Min hoj är ju ingen banhoj och fotpinnarna är ett minne blott efter en timmes körning på Midlanda så därför kommer jag inte köra... Men det blir jättekul att träffa alla sporthojare, särskilt dig och din familj!! :)

Det KOMMER finnas hojar från Din MC att provköra, så du ska få sätta varvtider du med på Ringen :tummenupp
Om du inte kör hela tiden så kan du få gulle lite med Leja när jag kör :)
Vi och några till stannar med kvar på Gotland. Är kvar till onsdagskväll.
Ser fram mot att träffa er

Polly skrev:
Träffade Sweedo på en torsdagskörning i juli förra året. Minns att jag låg efter RoLLER, som jag då inte träffat tidigare, och han bara bromsade upp mig hela tiden. Tänkte "Va är det för snubbe som kör en Retta men kör lika sakta som en moppe?!" :va Han gasade på rakorna så man kunde inte köra om men sin femtihästarsmoppe, och i kurvorna vågade man inte köra om för hans spårval var helt slumpmässigt...
Hysch, hysch. Inte skriva så om RoLLER. Han är ju legend här :)

mb skrev:
Hysch, hysch. Inte skriva så om RoLLER. Han är ju legend här :)
IMG_3563.sized.jpg

Om inte annat så har han en jäkligt lååång tunga!! :eek:

I följande tråd finns bilder från första pubkvällen förra året, med bilder på hur jag försöker lära RoLLER hur man kör hoj... :hihi Han har ju lärt sig slanga nu, men kurvtekniken är det sämre med... :7peta En sak i taget!
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=20097

Grattis Polly och Sweedo!!

Jag vill tacka Swedies morsa o farsa. Hade det inte varit för dem hade Swedie aldrig ploppat ut, startat sporthoj och gjort så att jag träffade världens bästa karl :tuttar

Grattis!

Kul att sporthoj.com blandar sig så uppenbart i människors privatliv... ;)

Syss skrev:
Grattis!

Kul att sporthoj.com blandar sig så uppenbart i människors privatliv... ;)
Min fru klagar på att jag aldrig har tid för henne. Istället sitter jag och surfar på Sporthoj.com

BB, du kan få köpa min när jag blir pank. Rätt snart, alltså. Krossa spargrisen.

*/ ?>
Nyheter
Nyheter från Wunderlich

Wunderlich är ett företag i...

Stark Future tredubblar omsättningen

Barcelona, Spanien – april ...

Harley-Davidson lanserar RIDE

Pressrelease från Harley-Da...

KTM uppdaterar sin elhoj

Pressrelease från KTM: ...

Verksamheten säkrad på Gotland Ring!

Det har varit många turer k...

Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

Back