Vi får se. Att vara för självsäker ska man inte vara. Iofs kan jag säga det till dig i med att du sitter jämnte här men vill att alla andra ska veta att jag inte kommer försöka vara kaxig o tro jag är bäst... Vill köra på gränsen till att INTE!!! krascha...Alicia skrev:Foten operades just för att den skulle bli återställd,
förhoppningsvis och om jag får som jag vill så ska han köra på sviestad å vinna nästa pokal![]()