Grattis Swedie!

Och vad blev placeringarna ?


Edit: kollade rr.se o såg resultaten.

Mycket bra kört !
 
Last edited:
Nog för att det såg bra ut under träningarna men ärligt trodde jag inte på pallplats. Så fel jag fick. Du ÄR Christer Miinin II!
 
Tackar! Gick ju bra faktiskt. Äntligen en pokal så det blev värt mödan! ;)

Nu är det sovdags! Ska upp tidigt imorgon o iväg och operera foten!!! Wohoo! äntligen
 
Respekt, snyggt kört!
Såg dock att du var ute i sanden vid "chikanen" en gång med SBK:en, men det fixade du ju bra :yoparty

/Berra
 

Bifogat

  • PICT0115.jpg
    PICT0115.jpg
    140.4 KB · Visningar: 578
  • PICT0123.jpg
    PICT0123.jpg
    72 KB · Visningar: 500
  • PICT0125.jpg
    PICT0125.jpg
    130.8 KB · Visningar: 585
Grattis dewd!

Roligt. Måsta vara en skön känsla o stå på pallen!:tummenupp
 
Enormt STORT GRATTIS! Synd att jag inte kunde va där och kika. Kom annat i vägen (ca 1 flak öl eller nåt). ;)
 
Usch, bort med bilderna.. skämmigt :tungan

Men tackar! Ska bli kul o se TV-bilderna från fajterna i nya S-et. Tror det syntes att man bråkade lite där under SBK rejset iaf. Lite i STD600 oxå. Sugen på att åka tillbaka till Falken redan . =)
 
Det är just nu osymmetrie på hyllan, så därför får han se till å vinna en till :tummenupp
 
Opererat foten? Kommer den bli återställd? Kanske alldeles för tidigt att ställa den frågan nu.
 
P-E skrev:
Opererat foten? Kommer den bli återställd? Kanske alldeles för tidigt att ställa den frågan nu.


Foten operades just för att den skulle bli återställd,
förhoppningsvis och om jag får som jag vill så ska han köra på sviestad å vinna nästa pokal ;)
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top