Grattis Supergirl!

Tack Gustav, va snäll du är. Jag har försök fira med att köpa ett par stövlar fast det fanns inga som passade. Tusen tack dock till all hjälp från killarna på MC Boden :tummenupp

Har tävlat i lättvikten (-52kg) samt i athletic fitness

Biturbo: Jag vet att jag är ett ass :arsele

Eeehum, grattis. Vad har du fått för presenter hittills?

En prenumeration på hennes av en kompis, jag kollade lite snabbt i månadens nummer på artikeln om sommarens badpojkar sen tröttnade jag :). Jag får presenter på måndag istället och några ikväll, jag har önskat mig en sexig kille, en suzuki gsx-r 750 och ett MC-kort. Tyvärr är oddsen ganska låga att jag får något av det. Det jag helst vill ha är suzukin men eftersom att mamma och pappa (som är de som brukar ge mig dyrast presenter) varken vet om att jag har motorcykel eller håller på att ta kort, ingen har frågat efter en bild på mig och därmed är ett falskt körkort uteslutet, sexiga killar verkar vara utrotningshotade.

En prenumeration på hennes av en kompis, jag kollade lite snabbt i månadens nummer på artikeln om sommarens badpojkar sen tröttnade jag :). Jag får presenter på måndag istället och några ikväll, jag har önskat mig en sexig kille, en suzuki gsx-r 750 och ett MC-kort. Tyvärr är oddsen ganska låga att jag får något av det. Det jag helst vill ha är suzukin men eftersom att mamma och pappa (som är de som brukar ge mig dyrast presenter) varken vet om att jag har motorcykel eller håller på att ta kort, ingen har frågat efter en bild på mig och därmed är ett falskt körkort uteslutet, sexiga killar verkar vara utrotningshotade.

Dra till DELTA gym om du vill ha sexiga killar :D

Nyheter
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Harley‑Davidson ”Creators Custom Clash”

Harley‑Davidson drar igång ...

Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Back