Grattis på födelsedage "blomman"

Icke, Bosse fick en snabb kyss med aningens tunga...vi pratar tiondelar :rolleyes:.

Mark hånglade däremot med Bosse :tuttar

Jag måste dock be om ursäkt för min vän som hade en ordentlig snefylla aka fjortisfylla:D Vart visst några som störde sig på hans tutande när han ville åka:D

:monstertjejsmiley

;)

2735644 Tack för en kul fest!

Det var bland det slampigaste jag har varit med om.... :yoparty

Tror nog jag såg alla chayer utom just blomman släta av nån av stackars pojkarna på plats.

:hÅnGel
Ja blomman hånglade icke med någon alls... men stötte friskt på Mark dock utan resultat :3freak

Ja kan också med (lite) värdighet i behåll konstatera att varken bosse eller pinky fick någon vinst i sitt vad om hur tidigt jag skulle vomera... ingen spya för mig :banana

Idag mår jag kanon :hoppa essutom har jag en massa öl vin och annan alkohol kvar att sörpla upp genom snopp sugrören till nästa helg :D och då ska det hånglas minsan ;)

Tack alla som kom och va trevliga, dansade occh sjöng. tack även för att ni åt av maten som ja lagat hela fredagen :) och jätte tack för alla fina paket :)

2735962 Jag måste dock be om ursäkt för min vän som hade en ordentlig snefylla aka fjortisfylla:D Vart visst några som störde sig på hans tutande när han ville åka:D

:monstertjejsmiley

;)
Elisabeth vill ha kuk Rash.... ge´na ;)

Last edited:
Elisabeth vill ha kuk Rash.... ge´na ;)

Lika ödmjuk som vanlig:tummenupp

Måste säga att man verkligen kände sig välkommen när du kom fram och omfamnade en och inte ville släppa så fort jag kommit innanför dörren:)
Blev världens kramkalas.. Den enda man fick gapa på var Emil:mad:
Stod och gapade över flickorna i minst en minut.. Men inte hörde han det:gråta Kunde inte motstå hans charm, så till slut fick jag slita bort honom från Lynn och krama om honom.

Mark: Har man inte bett om eller fått ett nr så får man väl skylla sig själv?:va ;)

Men en sak måste jag säga. Det är inte lika kul att pussa killar när man är nykter..:D
Och Bus-Bos tunga var ju så långt ner den nådde i var människas strupe på festen:lol You go girl!

Tack för en lyckad kväll! Jag kom ju som bekant först vid midnatt.. Hade firat två kompisar som fyllde 29&30 som jag känt i flera år och lovat de att närvara vid deras fest. Rash håller vad han lovar;)

Party on!

Stort Grattis i efterskott Blomman !! :yoparty

Synd att man inte hade surfat in på SH och sett att det var fest :(

Rasorblade, det heter frisörska ;)

Jätte Grattis i efterskott, Blomman!!!

Låter som du fick en härlig, födelsedagsfest:tummenupp

Själv har jag återvänt till västkusten efter en "hård" helg i Stockholm och Norrköping....skulle nog vara 20 igen för att orka med flerdags party:rolleyes:
Mässan var helt ok, men festerna var bättre:fyllisar

Kram i efterskott

Ja kan också med (lite) värdighet i behåll konstatera att varken bosse eller pinky fick någon vinst i sitt vad om hur tidigt jag skulle vomera... ingen spya för mig :banana

Ja tack vare Gottis som hälllde i blomman en massa vatten när det började gå överstyr så jag borde ju ha dom Vad pengarna

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8