Grattis på födelsedage "blomman"

Icke, Bosse fick en snabb kyss med aningens tunga...vi pratar tiondelar :rolleyes:.

Mark hånglade däremot med Bosse :tuttar

Jag måste dock be om ursäkt för min vän som hade en ordentlig snefylla aka fjortisfylla:D Vart visst några som störde sig på hans tutande när han ville åka:D

:monstertjejsmiley

;)

2735644 Tack för en kul fest!

Det var bland det slampigaste jag har varit med om.... :yoparty

Tror nog jag såg alla chayer utom just blomman släta av nån av stackars pojkarna på plats.

:hÅnGel
Ja blomman hånglade icke med någon alls... men stötte friskt på Mark dock utan resultat :3freak

Ja kan också med (lite) värdighet i behåll konstatera att varken bosse eller pinky fick någon vinst i sitt vad om hur tidigt jag skulle vomera... ingen spya för mig :banana

Idag mår jag kanon :hoppa essutom har jag en massa öl vin och annan alkohol kvar att sörpla upp genom snopp sugrören till nästa helg :D och då ska det hånglas minsan ;)

Tack alla som kom och va trevliga, dansade occh sjöng. tack även för att ni åt av maten som ja lagat hela fredagen :) och jätte tack för alla fina paket :)

2735962 Jag måste dock be om ursäkt för min vän som hade en ordentlig snefylla aka fjortisfylla:D Vart visst några som störde sig på hans tutande när han ville åka:D

:monstertjejsmiley

;)
Elisabeth vill ha kuk Rash.... ge´na ;)

Last edited:
Elisabeth vill ha kuk Rash.... ge´na ;)

Lika ödmjuk som vanlig:tummenupp

Måste säga att man verkligen kände sig välkommen när du kom fram och omfamnade en och inte ville släppa så fort jag kommit innanför dörren:)
Blev världens kramkalas.. Den enda man fick gapa på var Emil:mad:
Stod och gapade över flickorna i minst en minut.. Men inte hörde han det:gråta Kunde inte motstå hans charm, så till slut fick jag slita bort honom från Lynn och krama om honom.

Mark: Har man inte bett om eller fått ett nr så får man väl skylla sig själv?:va ;)

Men en sak måste jag säga. Det är inte lika kul att pussa killar när man är nykter..:D
Och Bus-Bos tunga var ju så långt ner den nådde i var människas strupe på festen:lol You go girl!

Tack för en lyckad kväll! Jag kom ju som bekant först vid midnatt.. Hade firat två kompisar som fyllde 29&30 som jag känt i flera år och lovat de att närvara vid deras fest. Rash håller vad han lovar;)

Party on!

Stort Grattis i efterskott Blomman !! :yoparty

Synd att man inte hade surfat in på SH och sett att det var fest :(

Rasorblade, det heter frisörska ;)

Jätte Grattis i efterskott, Blomman!!!

Låter som du fick en härlig, födelsedagsfest:tummenupp

Själv har jag återvänt till västkusten efter en "hård" helg i Stockholm och Norrköping....skulle nog vara 20 igen för att orka med flerdags party:rolleyes:
Mässan var helt ok, men festerna var bättre:fyllisar

Kram i efterskott

Ja kan också med (lite) värdighet i behåll konstatera att varken bosse eller pinky fick någon vinst i sitt vad om hur tidigt jag skulle vomera... ingen spya för mig :banana

Ja tack vare Gottis som hälllde i blomman en massa vatten när det började gå överstyr så jag borde ju ha dom Vad pengarna

*/ ?>
Back