Grattis Nursey!!

Inflyttningfest kommer. jag trodde jag skulle kunna flytta in i min lght denna helgen men det blir i Juli istället..om hon nu inte ändrar sig igen :(
Så räkna med mitten eller slutet på Juli...och då är det öppen inbjudan för alla som vill komma såklart :)

Mr_Turbo skrev:
2230512 Grattis i efterskott, inte trodde jag att du var sååå mycket äldre än mig :tungan

Hähä...ja jäklar..tyvärr gillar jag bara ÄLDRE killar ;)
Grattis på födelsedagen då :)

Nursey skrev:
2230882 Inflyttningfest kommer. jag trodde jag skulle kunna flytta in i min lght denna helgen men det blir i Juli istället..om hon nu inte ändrar sig igen :(
Så räkna med mitten eller slutet på Juli...och då är det öppen inbjudan för alla som vill komma såklart :)

Härligt, en sprit och hångelfest vill vi inte missa :yoparty

Nursey skrev:
2230882 Inflyttningfest kommer. jag trodde jag skulle kunna flytta in i min lght denna helgen men det blir i Juli istället..om hon nu inte ändrar sig igen :(

Hähä...ja jäklar..tyvärr gillar jag bara ÄLDRE killar ;)
Grattis på födelsedagen då :)

Du är fullt medveten om att det finns lite drygt 20.000 medlemmar på det här forumet väl ? :gnissla

Nursey skrev:
2230893 Jasså är det en sådan det skall bli?;)

Jo men jag är också fullt medveten om att kanske 3 orkar komma.. :)

Det går rykten om det ja :lol

Jonathan skrev:
2230892 Du är fullt medveten om att det finns lite drygt 20.000 medlemmar på det här forumet väl ? :gnissla

:rofl
Varav 19500 eller nåt är fyllekåta grabbar :hihi
Stackars Nursey

Grattis i efterskott! Är det ok om jag har "vuxendrömmar" om Nursey i en liten sjuksköterskeuniform? :tomten

Och eftersom jag vet att alla pervon här kommer vända på det jag skrev; Det är Nursey som ska ha uniformen, inte jag. :hihi

Nursey skrev:
2230893 Jasså är det en sådan det skall bli?;)

Jo men jag är också fullt medveten om att kanske 3 orkar komma.. :)

Med tanke på ditt inflytande här på SH så kommer flertalet att komma. Det är dagens sanning!
Se till att tjöpa sig ett stort jäkla partytält :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2230895 Det går rykten om det ja :lol

:rofl
Varav 19500 eller nåt är fyllekåta grabbar :hihi
Stackars Nursey

Jepp, vi lär ju representera minst hälften av dom om man tänker på graden av fylle/kåthet :rofl

Nursey skrev:
2230914 Eh..47 kvadrat får räcka :gnissla

Inflytande? Nu har du fått solsting gossen :)

Make that 47000 kvadrat istället :hihi
Nog för att det är olidligt varmt just nu (inte för att man ska klaga på värmen men ändå) men jag vet vad jag talar om :brynad

Grattis i efterskott.Fan du fyller ju år samma dag som morsan,o en vecka efter mig. Hojta till om den däringa festen så kan man ju våldsgästa lite. :tungan

ktmjacke skrev:
2231005 Grattis i efterskott.Fan du fyller ju år samma dag som morsan,o en vecka efter mig. Hojta till om den däringa festen så kan man ju våldsgästa lite. :tungan
aPPsolut :) Vore jättekul om du ville k..eh..man kan ju inte prata normalt här längre :tungan..om du vill´..vara med :) (det kan ni väl inte förvrida?)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage