Grattis Nursey!!

Inflyttningfest kommer. jag trodde jag skulle kunna flytta in i min lght denna helgen men det blir i Juli istället..om hon nu inte ändrar sig igen :(
Så räkna med mitten eller slutet på Juli...och då är det öppen inbjudan för alla som vill komma såklart :)

Mr_Turbo skrev:
2230512 Grattis i efterskott, inte trodde jag att du var sååå mycket äldre än mig :tungan

Hähä...ja jäklar..tyvärr gillar jag bara ÄLDRE killar ;)
Grattis på födelsedagen då :)

Nursey skrev:
2230882 Inflyttningfest kommer. jag trodde jag skulle kunna flytta in i min lght denna helgen men det blir i Juli istället..om hon nu inte ändrar sig igen :(
Så räkna med mitten eller slutet på Juli...och då är det öppen inbjudan för alla som vill komma såklart :)

Härligt, en sprit och hångelfest vill vi inte missa :yoparty

Nursey skrev:
2230882 Inflyttningfest kommer. jag trodde jag skulle kunna flytta in i min lght denna helgen men det blir i Juli istället..om hon nu inte ändrar sig igen :(

Hähä...ja jäklar..tyvärr gillar jag bara ÄLDRE killar ;)
Grattis på födelsedagen då :)

Du är fullt medveten om att det finns lite drygt 20.000 medlemmar på det här forumet väl ? :gnissla

Nursey skrev:
2230893 Jasså är det en sådan det skall bli?;)

Jo men jag är också fullt medveten om att kanske 3 orkar komma.. :)

Det går rykten om det ja :lol

Jonathan skrev:
2230892 Du är fullt medveten om att det finns lite drygt 20.000 medlemmar på det här forumet väl ? :gnissla

:rofl
Varav 19500 eller nåt är fyllekåta grabbar :hihi
Stackars Nursey

Grattis i efterskott! Är det ok om jag har "vuxendrömmar" om Nursey i en liten sjuksköterskeuniform? :tomten

Och eftersom jag vet att alla pervon här kommer vända på det jag skrev; Det är Nursey som ska ha uniformen, inte jag. :hihi

Nursey skrev:
2230893 Jasså är det en sådan det skall bli?;)

Jo men jag är också fullt medveten om att kanske 3 orkar komma.. :)

Med tanke på ditt inflytande här på SH så kommer flertalet att komma. Det är dagens sanning!
Se till att tjöpa sig ett stort jäkla partytält :hihi

Kapten Blåskägg skrev:
2230895 Det går rykten om det ja :lol

:rofl
Varav 19500 eller nåt är fyllekåta grabbar :hihi
Stackars Nursey

Jepp, vi lär ju representera minst hälften av dom om man tänker på graden av fylle/kåthet :rofl

Nursey skrev:
2230914 Eh..47 kvadrat får räcka :gnissla

Inflytande? Nu har du fått solsting gossen :)

Make that 47000 kvadrat istället :hihi
Nog för att det är olidligt varmt just nu (inte för att man ska klaga på värmen men ändå) men jag vet vad jag talar om :brynad

Grattis i efterskott.Fan du fyller ju år samma dag som morsan,o en vecka efter mig. Hojta till om den däringa festen så kan man ju våldsgästa lite. :tungan

ktmjacke skrev:
2231005 Grattis i efterskott.Fan du fyller ju år samma dag som morsan,o en vecka efter mig. Hojta till om den däringa festen så kan man ju våldsgästa lite. :tungan
aPPsolut :) Vore jättekul om du ville k..eh..man kan ju inte prata normalt här längre :tungan..om du vill´..vara med :) (det kan ni väl inte förvrida?)

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage