Grattis Marals76

Då får du fira med en till offroad :crash

Aja Grattis!! :bow :hej
 
Grattis! :öl

Det är nu två år sedan din kropp började brytas ner i snabbare takt än den byggs upp. Du har s.a.s. börjat halka utför åldrandets branta backe.. :D
 
Ugluk skrev:
Grattis! :öl

Det är nu två år sedan din kropp började brytas ner i snabbare takt än den byggs upp. Du har s.a.s. börjat halka utför åldrandets branta backe.. :D

Fan trodde att jag skulle komma undan :D Usch jag vet ugluk tränar mer frenetiskt nu än tidigare för att klara mig ifrån käppen och rullstolen.
Hoppas ni alla är lika glada som mig idag! Blivit 5 mil grusvägar och trevliga paket. Nu väntar man bara på att få börja använda vägcykeln också :tummenupp
 
Marals76 skrev:
Fan trodde att jag skulle komma undan :D Usch jag vet ugluk tränar mer frenetiskt nu än tidigare för att klara mig ifrån käppen och rullstolen.
Hoppas ni alla är lika glada som mig idag! Blivit 5 mil grusvägar och trevliga paket. Nu väntar man bara på att få börja använda vägcykeln också :tummenupp
Träning hjälper inte.
Vad vi verkligen behöver är att hålla kvar vår inneboende barnslighet som hjälper oss förneka den orubbliga verkligheten.. ;)
Körde fem mil på arbetstid i dag, och ispimplade en stund innan korvgrillning och varm choklad. Med helgersättning. :)
 
Ugluk skrev:
Träning hjälper inte.
Vad vi verkligen behöver är att hålla kvar vår inneboende barnslighet som hjälper oss förneka den orubbliga verkligheten.. ;)
Körde fem mil på arbetstid i dag, och ispimplade en stund innan korvgrillning och varm choklad. Med helgersättning. :)

När kan vi bli arbetskamrater? :p
 
Marals76 skrev:
När kan vi bli arbetskamrater? :p

När du kan tänka dig att för en dålig lön byta blöjor, torka skit, få stryk och utföra tunga lyftmoment vars eventuella skador aldrig klassas som arbetsskador?
Det finns en grå vardag vid sidan om dessa guldklimpar till helgutflykter. :hej
 
Grattis. Jag ska skicka ett lass grus till dig. Blir 8 kubikmeter bra?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top