Grattis Invalido

Tack alla!...
tänkte att nu ska jag gå på BIO när jag fyller år o jag ska välja film...
tittar lite snabt på sf hemsida...hmm oj will s har släpt ny film!! yes den ska jag se o tvingade med mig min sambo...gick o åt lite först o laddade för filmen..tittar på mitt ur o den går långsamt men till sidt va det dax... dax att parkera häcken i salongen för att se en go film på 2tim o 3min......
om filmen va bra?????

ja om jag säger så här.... sambon skrattade hela vägen hem o satt o smsa sin mamma om hur snäll jag varit o tagit med henne på 2000talets värsta tjejfilm fast det var MIN FÖDELSEDAG! hade en på min vänstra sida som snftade hela tiden o en bak som snyftade o jag snyftade för att det var 2tim kvar på filmen!!
nu ska jag se en kill film!!!! o gud nåde den som stör mig!!!

Tack alla!...
tänkte att nu ska jag gå på BIO när jag fyller år o jag ska välja film...
tittar lite snabt på sf hemsida...hmm oj will s har släpt ny film!! yes den ska jag se o tvingade med mig min sambo...gick o åt lite först o laddade för filmen..tittar på mitt ur o den går långsamt men till sidt va det dax... dax att parkera häcken i salongen för att se en go film på 2tim o 3min......
om filmen va bra?????

ja om jag säger så här.... sambon skrattade hela vägen hem o satt o smsa sin mamma om hur snäll jag varit o tagit med henne på 2000talets värsta tjejfilm fast det var MIN FÖDELSEDAG! hade en på min vänstra sida som snftade hela tiden o en bak som snyftade o jag snyftade för att det var 2tim kvar på filmen!!
nu ska jag se en kill film!!!! o gud nåde den som stör mig!!!

:rofl :rofl :rofl

grattis gubben..

Jag har alltid undrat, och nu vet jag där något :tuttar med dig:rofl :rofl :rofl

men jag mena ju att det va en skitfilm!:huvet

Grattis i efterskott. Hur går det med fighter bygget?
Tackar:)
Bygget har stått stilla ett tag men skickade efter 2st nya kablar i går till den sen e det ett batteri,Lack o små pill.. ska lämna in den för att få mätaren fixad... men snart blir det sängen igen ett par veckor o kommer inte kunna röra armen så det lär ta ett tag till:(

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back