Grattis Invalido

Tack alla!...
tänkte att nu ska jag gå på BIO när jag fyller år o jag ska välja film...
tittar lite snabt på sf hemsida...hmm oj will s har släpt ny film!! yes den ska jag se o tvingade med mig min sambo...gick o åt lite först o laddade för filmen..tittar på mitt ur o den går långsamt men till sidt va det dax... dax att parkera häcken i salongen för att se en go film på 2tim o 3min......
om filmen va bra?????

ja om jag säger så här.... sambon skrattade hela vägen hem o satt o smsa sin mamma om hur snäll jag varit o tagit med henne på 2000talets värsta tjejfilm fast det var MIN FÖDELSEDAG! hade en på min vänstra sida som snftade hela tiden o en bak som snyftade o jag snyftade för att det var 2tim kvar på filmen!!
nu ska jag se en kill film!!!! o gud nåde den som stör mig!!!

Tack alla!...
tänkte att nu ska jag gå på BIO när jag fyller år o jag ska välja film...
tittar lite snabt på sf hemsida...hmm oj will s har släpt ny film!! yes den ska jag se o tvingade med mig min sambo...gick o åt lite först o laddade för filmen..tittar på mitt ur o den går långsamt men till sidt va det dax... dax att parkera häcken i salongen för att se en go film på 2tim o 3min......
om filmen va bra?????

ja om jag säger så här.... sambon skrattade hela vägen hem o satt o smsa sin mamma om hur snäll jag varit o tagit med henne på 2000talets värsta tjejfilm fast det var MIN FÖDELSEDAG! hade en på min vänstra sida som snftade hela tiden o en bak som snyftade o jag snyftade för att det var 2tim kvar på filmen!!
nu ska jag se en kill film!!!! o gud nåde den som stör mig!!!

:rofl :rofl :rofl

grattis gubben..

Jag har alltid undrat, och nu vet jag där något :tuttar med dig:rofl :rofl :rofl

men jag mena ju att det va en skitfilm!:huvet

Grattis i efterskott. Hur går det med fighter bygget?
Tackar:)
Bygget har stått stilla ett tag men skickade efter 2st nya kablar i går till den sen e det ett batteri,Lack o små pill.. ska lämna in den för att få mätaren fixad... men snart blir det sängen igen ett par veckor o kommer inte kunna röra armen så det lär ta ett tag till:(

Last edited:
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back