Grattis Dansken

Bear skrev:
......och titta så glad han blev när han fick en motorcykel.

+25x tack för alla lyckönskningar på nättet - och xtra tack till alla som fixade kalass för mig på "rummet" - det är fakstisk sånt som jag aldrig kommer att glömma - Ni är riktiga kompissar :banana :banana :banana :banana :banana

Och sen blev det lite xtra fest på dom små timmar :lol

Galne Dansken skrev:
+25x tack för alla lyckönskningar på nättet - och xtra tack till alla som fixade kalass för mig på "rummet" - det är fakstisk sånt som jag aldrig kommer att glömma - Ni är riktiga kompissar :banana :banana :banana :banana :banana

Och sen blev det lite xtra fest på dom små timmar :lol

synd bara att födelsedagsbarnet var en av dom första som faktiskt lyckades somna :cpparty

Grattis i efterskott

Grattis!

Jag tycker BMW borde skänka dig en K1200S för det stora jobb du gör med att visa att det visst går att köra undan med en BMW MC, och det på ett gentlemannamässigt (dock inte mesigt) sätt!

Simba skrev:
Grattis!

Jag tycker BMW borde skänka dig en K1200S för det stora jobb du gör med att visa att det visst går att köra undan med en BMW MC, och det på ett gentlemannamässigt (dock inte mesigt) sätt!

Haha - tackar - det sku vär kul - tyvärr funkar verkligheten inte sånt troligen - jag ska väll sponsra BMW med mina kopplings köp :yoparty

Ser vi dig i helgen..

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard