Grattis Dansken

Bear skrev:
......och titta så glad han blev när han fick en motorcykel.

+25x tack för alla lyckönskningar på nättet - och xtra tack till alla som fixade kalass för mig på "rummet" - det är fakstisk sånt som jag aldrig kommer att glömma - Ni är riktiga kompissar :banana :banana :banana :banana :banana

Och sen blev det lite xtra fest på dom små timmar :lol

Galne Dansken skrev:
+25x tack för alla lyckönskningar på nättet - och xtra tack till alla som fixade kalass för mig på "rummet" - det är fakstisk sånt som jag aldrig kommer att glömma - Ni är riktiga kompissar :banana :banana :banana :banana :banana

Och sen blev det lite xtra fest på dom små timmar :lol

synd bara att födelsedagsbarnet var en av dom första som faktiskt lyckades somna :cpparty

Grattis i efterskott

Grattis!

Jag tycker BMW borde skänka dig en K1200S för det stora jobb du gör med att visa att det visst går att köra undan med en BMW MC, och det på ett gentlemannamässigt (dock inte mesigt) sätt!

Simba skrev:
Grattis!

Jag tycker BMW borde skänka dig en K1200S för det stora jobb du gör med att visa att det visst går att köra undan med en BMW MC, och det på ett gentlemannamässigt (dock inte mesigt) sätt!

Haha - tackar - det sku vär kul - tyvärr funkar verkligheten inte sånt troligen - jag ska väll sponsra BMW med mina kopplings köp :yoparty

Ser vi dig i helgen..

*/ ?>
Nyheter
MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Back