Grattis Carl XVI Gustaf!

Grattis alla skattebetalare som ofrivilligt får stå för notan på hans kalas.. :3freak

Snart går knugen i pansion. Tror ni på allvar att president hade varigt billigare? Knappast.. Han e bra som kung och ett bra varumärke för sverige.

prulle skrev:
2125890 Snart går knugen i pansion.

Kungar pensioneras inte.

prulle skrev:
Tror ni på allvar att president hade varigt billigare? Knappast..

Det är väl bara att räkna, vad kostar Muminmamma i Finland? Tror inte hon har något 30 Mkr apanage.
prulle skrev:
Han e bra som kung och ett bra varumärke för sverige.

Ja eller hur, en kriminell dyslektiker som gifte sig med en prostituerad som fick en anorektiker med underbett, en fruktis och en kokainhona som avkomma. Jävlar vilket bra varumärke. :lol

Markus skrev:
2125898 Kungar pensioneras inte.

Det är väl bara att räkna, vad kostar Muminmamma i Finland? Tror inte hon har något 30 Mkr apanage.

Ja eller hur, en kriminell dyslektiker som gifte sig med en prostituerad som fick en anorektiker med underbett, en fruktis och en kokainhona som avkomma. Jävlar vilket bra varumärke. :lol
Och själv? Det första va som du troligen fatta ett skämt.

Markus skrev:
2125898

:klappar Klockrent

Markus skrev:
2125898Ja eller hur, en kriminell dyslektiker som gifte sig med en prostituerad som fick en anorektiker med underbett, en fruktis och en kokainhona som avkomma. Jävlar vilket bra varumärke. :lol

:rofl :rofl

Busafreak skrev:
2125876 Jaha?

Själv känner jag inte karln, så vadå?

Trots det är du med och skrammlar till hans kalas.. :3freak

Cervantes skrev:
2125959 :rofl :rofl

Trots det är du med och skrammlar till hans kalas.. :3freak

Vafa...... o inte bjuden!

(Jag hade i alla fall inte haft tid)

Vad som däremot käns helt seriöst är att jag verkligen hoppas alla SH-are får en mycket trevlig valborg. Håll er dessutom olyckslösa på bågen för f-n.

Så det så!

Last edited:
Tål inte fanskapet.

Inavel i fina familjer där den förstfödde automatiskt tilldelas titeln regent, oavsett personliga meriter eller lämplighet.

Fy Fan, säger jag. :huvet

Avskaffa det där myglande jävla kungahuset och släpp ut dom i verkligheten med krav på att utföra ett hederligt arbete med marknadsmässig lön. -Jag tror inte något av dom där bortskämda missfostren skulle överleva ett halvår...

Back