Grattis Backis!!!!

Fan så snyggt kört,snygg broms efter rakan!

Känner dig inte men efter vad jag sett denna säsongen är du en värdig vinnare!

Henrik

Grattis Filip! Grymt kört, bättre än när du bröt nyckelbenet på licenskursen. :D

Sedan tycker jag inte om att man skriver ut vinnarens namn i titeln på tråden för oss som inte har Viasat Motor och tänkt kolla racet via andra kanaler. :tummenner

Last edited:
Grattis Filip! Grymt kört, bättre än när du bröt nyckelbenet på licenskursen. :D

Sedan tycker jag inte om att man skriver ut vinnarens namn i titeln på tråden för oss som inte har Viasat Motor och tänkt kolla racet via andra kanaler. :tummenner

Sorry Gustav men vem går in i racingforumet när man väntar på nåt gott att se på sen!
Inte jag ivf!
Finns många grattistrådar faktiskt.

Grattis Filip...

Perfekt kört.....

Tack för en fantastisk lördag på Mantorp..

// Colossus ( SONY )

Sorry Gustav men vem går in i racingforumet när man väntar på nåt gott att se på sen!
Inte jag ivf!

Behöver inte in gå in på racingforumet för det, eftersom det visas i "rubrikerna" på första sidan. Förstörde racet för mig med.:tummenner Får väl undvika Sporhoj helt till rejset är upplagt på RU.

Finns inga ord som kan förmedla hur kul detta känns.
Bifaller med ett rungande grattis, och lycka till 2010!!

Bra Filip!!! Snyggt svarat när Lundh var förbi i slutet på rakan. Då trodde jag att du förlorat.....

Äsch, racet var så ubergrymt att ni absolut inte blir ledsen över att se den, jag lovar;)

Grattis Backlund! Underbar dramatik ni bjöd på! Sanslöst! Tycker otroligt synd om Lundh dock, imponerande körning med ett något snöpligt avslut. Men satsar man inte så vinner man inte, övertygad om att hans otur vänder, för helt klart är Lundh en utav Sveriges största framtidshopp.

Nu vill jag verkligen se att ni båda kör FIM Superstock 1000 nästa år och tillsammans med Hampus Johansson och Per Björk sätter Sverige på roadracingkartan på allvar igen, nån av er måste bara lyckas nå WSBK!

Grattis Papi Papi också självklart, och alla andra som körde.

Last edited:
Inte jag ivf!
Det kan ju tänkas att man har Sporthoj som startsida och då kan man se det direkt.
Man får gärna ha hyllningstrådar men det kan ju stå "Grattis till Pro Superbike segern!"" i rubriken.
Nåväl. Ingen gigantisk skada skedd men det tog en stor del av spänningen ur loppet för min del.

Grattis killen....det var inte länge sedan jag såg fimpen på mitt läger på Åland.
haha cooolt
MVH BC

Stort grattis Filip!
Och tack för åkturen igår. Trodde vi skulle hamna i Mjölby innan du fick ner farten efter långa rakan! Ska aldrig mer skrämma tjejen när hon åker med...

/A

Personligen tycker jag inte backlund var värd segern. Men jag gratulerar ändå.

Gratulerar!

Gustav
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191760&highlight=grattis
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=189815&highlight=grattis
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=161404&highlight=grattis

Nyheter
Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Back