Grattis Åsa

Tack!

Tack för alla gratulationer! :)

Har inte riktigt förstått att jag faktiskt får köra hoj själv nu. När jag har kört har jag väntat mig att min körlärare ska dyka upp i backspegeln och säga några väl valda ord vid rödljusen och ge mig en klapp på ryggen. Den neonfärgade västen känns fortfarande lite som hemma. :rolleyes: :tungan
Ack. Det var tider det...

Synd bara att det är i slutet på säsongen. Nu kan jag sluta drömma mardrömmar om konbanor och annat djävulskap. :banana
Tyvärr kunde jag inte köra någonting alls precis efter jag klarade det. Plikten kallade. :brinnerup

SMHI lovar fint väder inför morgondagen iaf. Sen blir det en skvätt alhokol. Allt för att fira lite såklart. :rolleyes:

Frost skrev:
Tack för alla gratulationer! :)

Har inte riktigt förstått att jag faktiskt får köra hoj själv nu. När jag har kört har jag väntat mig att min körlärare ska dyka upp i backspegeln och säga några väl valda ord vid rödljusen och ge mig en klapp på ryggen. Den neonfärgade västen känns fortfarande lite som hemma. :rolleyes: :tungan
Ack. Det var tider det...

Synd bara att det är i slutet på säsongen. Nu kan jag sluta drömma mardrömmar om konbanor och annat djävulskap. :banana
Tyvärr kunde jag inte köra någonting alls precis efter jag klarade det. Plikten kallade. :brinnerup

SMHI lovar fint väder inför morgondagen iaf. Sen blir det en skvätt alhokol. Allt för att fira lite såklart. :rolleyes:

Ok då drar vi ut och övar bakhjulsåkning i morgon :banana

Långa farbron skrev:
Ok då drar vi ut och övar bakhjulsåkning i morgon :banana

Shit. Överkurs direkt. Är det okej om jag tittar på ett par säsonger först? Känner mig inte riktigt redo. Än. Inte förens typ nästa år eller så. :gnissla
Underkänt eller godkänt? :brinnerup

Frost skrev:
Shit. Överkurs direkt. Är det okej om jag tittar på ett par säsonger först? Känner mig inte riktigt redo. Än. Inte förens typ nästa år eller så. :gnissla
Underkänt eller godkänt? :brinnerup

Ash, lika bra att börja direkt. Jag har ju haft hoj i tre säsonger och känner mig fortfarande inte redo för bakhjulsåka... Har du tur blir du lika fräck som jag och kan göra 1-2-3 o'clocks och annat lika tufft.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu