Grattis Åsa

Tack!

Tack för alla gratulationer! :)

Har inte riktigt förstått att jag faktiskt får köra hoj själv nu. När jag har kört har jag väntat mig att min körlärare ska dyka upp i backspegeln och säga några väl valda ord vid rödljusen och ge mig en klapp på ryggen. Den neonfärgade västen känns fortfarande lite som hemma. :rolleyes: :tungan
Ack. Det var tider det...

Synd bara att det är i slutet på säsongen. Nu kan jag sluta drömma mardrömmar om konbanor och annat djävulskap. :banana
Tyvärr kunde jag inte köra någonting alls precis efter jag klarade det. Plikten kallade. :brinnerup

SMHI lovar fint väder inför morgondagen iaf. Sen blir det en skvätt alhokol. Allt för att fira lite såklart. :rolleyes:

Frost skrev:
Tack för alla gratulationer! :)

Har inte riktigt förstått att jag faktiskt får köra hoj själv nu. När jag har kört har jag väntat mig att min körlärare ska dyka upp i backspegeln och säga några väl valda ord vid rödljusen och ge mig en klapp på ryggen. Den neonfärgade västen känns fortfarande lite som hemma. :rolleyes: :tungan
Ack. Det var tider det...

Synd bara att det är i slutet på säsongen. Nu kan jag sluta drömma mardrömmar om konbanor och annat djävulskap. :banana
Tyvärr kunde jag inte köra någonting alls precis efter jag klarade det. Plikten kallade. :brinnerup

SMHI lovar fint väder inför morgondagen iaf. Sen blir det en skvätt alhokol. Allt för att fira lite såklart. :rolleyes:

Ok då drar vi ut och övar bakhjulsåkning i morgon :banana

Långa farbron skrev:
Ok då drar vi ut och övar bakhjulsåkning i morgon :banana

Shit. Överkurs direkt. Är det okej om jag tittar på ett par säsonger först? Känner mig inte riktigt redo. Än. Inte förens typ nästa år eller så. :gnissla
Underkänt eller godkänt? :brinnerup

Frost skrev:
Shit. Överkurs direkt. Är det okej om jag tittar på ett par säsonger först? Känner mig inte riktigt redo. Än. Inte förens typ nästa år eller så. :gnissla
Underkänt eller godkänt? :brinnerup

Ash, lika bra att börja direkt. Jag har ju haft hoj i tre säsonger och känner mig fortfarande inte redo för bakhjulsåka... Har du tur blir du lika fräck som jag och kan göra 1-2-3 o'clocks och annat lika tufft.

*/ ?>
Nyheter
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage