Grattis Åsa

Tack!

Tack för alla gratulationer! :)

Har inte riktigt förstått att jag faktiskt får köra hoj själv nu. När jag har kört har jag väntat mig att min körlärare ska dyka upp i backspegeln och säga några väl valda ord vid rödljusen och ge mig en klapp på ryggen. Den neonfärgade västen känns fortfarande lite som hemma. :rolleyes: :tungan
Ack. Det var tider det...

Synd bara att det är i slutet på säsongen. Nu kan jag sluta drömma mardrömmar om konbanor och annat djävulskap. :banana
Tyvärr kunde jag inte köra någonting alls precis efter jag klarade det. Plikten kallade. :brinnerup

SMHI lovar fint väder inför morgondagen iaf. Sen blir det en skvätt alhokol. Allt för att fira lite såklart. :rolleyes:

Frost skrev:
Tack för alla gratulationer! :)

Har inte riktigt förstått att jag faktiskt får köra hoj själv nu. När jag har kört har jag väntat mig att min körlärare ska dyka upp i backspegeln och säga några väl valda ord vid rödljusen och ge mig en klapp på ryggen. Den neonfärgade västen känns fortfarande lite som hemma. :rolleyes: :tungan
Ack. Det var tider det...

Synd bara att det är i slutet på säsongen. Nu kan jag sluta drömma mardrömmar om konbanor och annat djävulskap. :banana
Tyvärr kunde jag inte köra någonting alls precis efter jag klarade det. Plikten kallade. :brinnerup

SMHI lovar fint väder inför morgondagen iaf. Sen blir det en skvätt alhokol. Allt för att fira lite såklart. :rolleyes:

Ok då drar vi ut och övar bakhjulsåkning i morgon :banana

Långa farbron skrev:
Ok då drar vi ut och övar bakhjulsåkning i morgon :banana

Shit. Överkurs direkt. Är det okej om jag tittar på ett par säsonger först? Känner mig inte riktigt redo. Än. Inte förens typ nästa år eller så. :gnissla
Underkänt eller godkänt? :brinnerup

Frost skrev:
Shit. Överkurs direkt. Är det okej om jag tittar på ett par säsonger först? Känner mig inte riktigt redo. Än. Inte förens typ nästa år eller så. :gnissla
Underkänt eller godkänt? :brinnerup

Ash, lika bra att börja direkt. Jag har ju haft hoj i tre säsonger och känner mig fortfarande inte redo för bakhjulsåka... Har du tur blir du lika fräck som jag och kan göra 1-2-3 o'clocks och annat lika tufft.

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...

Strängnäs Bike Show den 30/8