Gratis bandag på Anderstorp den 14 Maj

hissar lite ...... 10 st till behövs. Hälsa ifrån mig och Mr K så är det grönt. Bättre deal får man leta efter.....

räckmacka.com

Ja nu får ni anmäla er Grattis körning på söndagen bra racing på första pärkett..sen kan vi ju ta en god öl och grilla lite på kvällen och själv klart ljuga om hur snabba vi ska va på söndagen :)

När är senaste anmälningsdag? Jag vet tyvärr inte först i slutet av veckan om jag kan eller inte.

Det är väl så att det är grattis om man är funktionär på ERF:et??

eller?

sunkan skrev:
2143880 Det är väl så att det är grattis om man är funktionär på ERF:et??

eller?

Ja...nu får du ta en kopp kaffe innan du skriver sunkis :7peta

Jag och Ankan kommer som funkisar. Jag antar att åtminstone några ERF-team stannar kvar för träning på söndan?
Är det möjligt att köra ner hojar på släp till lördan, ställa dem i eller vid någons megaracingbuss för beskydd över natten? Även fråga om möjlighet till övernattning i depån eller dess närhet?

Peno skrev:
2146852 Jag och Ankan kommer som funkisar. Jag antar att åtminstone några ERF-team stannar kvar för träning på söndan?
Är det möjligt att köra ner hojar på släp till lördan, ställa dem i eller vid någons megaracingbuss för beskydd över natten? Även fråga om möjlighet till övernattning i depån eller dess närhet?
GSX-gamlot har bokat in EMR Executive Management i någon sunkig stuga. Skandal. :mad:

valmers skrev:
2147077 GSX-gamlot har bokat in EMR Executive Management i någon sunkig stuga. Skandal. :mad:

Borde inte EMR köra ERF själv med den nya licensen, istället för att Executiva sig så mycket?

Ankan skrev:
2147210 Borde inte EMR köra ERF själv med den nya licensen, istället för att Executiva sig så mycket?

Det enda exekutiva ang Valmers är den exekutiva auktionen som kronofogden kommer ha när dom säljer hans posör-prylar :D

Får man bullra lite på bandagen, eller är det bara orginalauspuffanlage som gäller?

valmers skrev:
2147077 GSX-gamlot har bokat in EMR Executive Management i någon sunkig stuga. Skandal. :mad:
Var? finns ju läge för dunkfest och Börjerecitationer för bövelen. Lasta in Pudeln i executiveskrotet så kör vi.

Webspy skrev:
2147238 Det enda exekutiva ang Valmers är den exekutiva auktionen som kronofogden kommer ha när dom säljer hans posör-prylar :D

Får man bullra lite på bandagen, eller är det bara orginalauspuffanlage som gäller?
Tysta ljuddämpare rokkar :banana

valmers skrev:
2148974 EMR kan varken bekräfta eller dementera.

EMR borde lägga en deal med Gothiaracing ena förare om att köra,en fågel har viskat att EMR har en ruggit snabb moped som borde klara torpet runt på en 1,44 utan problem :hihi :hihi

edit:ska väl tillägga att Gothiaracings första förare är körkåt

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back