Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
GSXR1100R skrev:
Först till kvarn som gäller.Estremo skrev:2143491När är senaste anmälningsdag? Jag vet tyvärr inte först i slutet av veckan om jag kan eller inte.
sunkan skrev:2143880Det är väl så att det är grattis om man är funktionär på ERF:et??
eller?

Gottis skrev:2145395Ja...nu får du ta en kopp kaffe innan du skriver sunkis![]()
GSX-gamlot har bokat in EMR Executive Management i någon sunkig stuga. Skandal.Peno skrev:2146852Jag och Ankan kommer som funkisar. Jag antar att åtminstone några ERF-team stannar kvar för träning på söndan?
Är det möjligt att köra ner hojar på släp till lördan, ställa dem i eller vid någons megaracingbuss för beskydd över natten? Även fråga om möjlighet till övernattning i depån eller dess närhet?
valmers skrev:2147077GSX-gamlot har bokat in EMR Executive Management i någon sunkig stuga. Skandal.![]()
Ankan skrev:2147210Borde inte EMR köra ERF själv med den nya licensen, istället för att Executiva sig så mycket?
Var? finns ju läge för dunkfest och Börjerecitationer för bövelen. Lasta in Pudeln i executiveskrotet så kör vi.valmers skrev:2147077GSX-gamlot har bokat in EMR Executive Management i någon sunkig stuga. Skandal.![]()
Tysta ljuddämpare rokkarWebspy skrev:2147238Det enda exekutiva ang Valmers är den exekutiva auktionen som kronofogden kommer ha när dom säljer hans posör-prylar![]()
Får man bullra lite på bandagen, eller är det bara orginalauspuffanlage som gäller?

EMR kan varken bekräfta eller dementera.Ankan skrev:2147210Borde inte EMR köra ERF själv med den nya licensen, istället för att Executiva sig så mycket?
valmers skrev:2148974EMR kan varken bekräfta eller dementera.

valmers skrev:2148974EMR kan varken bekräfta eller dementera.
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife