Grannar!!!

Hur kan man klaga på en så fin hoj? :va

Tjackskadad lr?

Säg åt honom att du inte sysslar med fisting, när han hytter med näven, och att han får söka tillfredsställelse på annat håll. Lägg till att du äcklas av pervos som han.

Bingo skrev:
Säg åt honom att du inte sysslar med fisting, när han hytter med näven, och att han får söka tillfredsställelse på annat håll. Lägg till att du äcklas av pervos som han.
Ja det borde funka :D

Varva lite mera samtidigt som du skakar oförstående på huvudet och ropar tillbaka "Va?? Jag hör inte vad du säger!! Va??"

sharpedge skrev:
Om ni gör det där måste ni berätta vad som hände :D

Gubben kanske ringer nationalgardet :D
Finns inget Nationalgarde i sverige.....bara hemvärnet....och där är väl de flesta av oss med redan ....eller ?

Jaja, du har det lätt med bara busvisslingar. Själv har vi ett helvete med vår granne ovanför, pga att vi parkerat våra bågar på vår tomt framför vårt sovrumsfönster. Han har skrivit till styrelsen ang detta, buller samt skvallrat att vi har bågarna inne i lägenheten ibland. Skurat sin balkong så vattnet som rann ner på våra trädgårdmöbler var som Niagarafallet samt såg till att våra fönster blev tvättade samtidigt. Flyttat på brevlådor, dragit i staket, hoppat samt haft maratonlöpning på sitt golv så våra taklampor gungat. Dessutom har han lyckats med att få sin tvättmaskinslang att hoppa ur och vi fick vattenläckan rinnande ner från vårt halltak........en veckas lufttorkare inne precis bredvid sovrummet samt en hund som inte gillade det oväsendet och som måste morra till då och då.
Jag önskade att jag bara hade haft busvisslingarna!!!! Ska vi byta???

Mamma_W skrev:
Jaja, du har det lätt med bara busvisslingar. Själv har vi ett helvete med vår granne ovanför, pga att vi parkerat våra bågar på vår tomt framför vårt sovrumsfönster. Han har skrivit till styrelsen ang detta, buller samt skvallrat att vi har bågarna inne i lägenheten ibland. Skurat sin balkong så vattnet som rann ner på våra trädgårdmöbler var som Niagarafallet samt såg till att våra fönster blev tvättade samtidigt. Flyttat på brevlådor, dragit i staket, hoppat samt haft maratonlöpning på sitt golv så våra taklampor gungat. Dessutom har han lyckats med att få sin tvättmaskinslang att hoppa ur och vi fick vattenläckan rinnande ner från vårt halltak........en veckas lufttorkare inne precis bredvid sovrummet samt en hund som inte gillade det oväsendet och som måste morra till då och då.
Jag önskade att jag bara hade haft busvisslingarna!!!! Ska vi byta???

Vi gör ett byte rakt av! Jag behöver lite mer motstånd än den där fjanten som bor granne med oss ....
Fyller du i andressändringen eller skall jag göra det?

R1 racer skrev:
Håll en jä*la låda med hojen strax innan du ska flytta :hihi .
Vi kanske skulle starta med att ha hojsamlingen hemma hos dej inför onsdagsgaset istället för S-oil?,vad sägs om det? 30-40 hojar på gatan o så får vi se vad han har o säga.Är han snutig i käften så är vi ett helt gäng Hells sport bikers som kavlar upp ärmarna :rofl .

Jag dööööör... :rofl :rofl :rofl

Är det inte i staffanstorp det bor massa bögar. Han kanske bara vill bjuda in dig på en ((dubbel))macka :rofl

Kurvmakaren skrev:
Vi gör ett byte rakt av! Jag behöver lite mer motstånd än den där fjanten som bor granne med oss ....
Fyller du i andressändringen eller skall jag göra det?

Tack, klarar av busvisslingarna bättre, samt att jag är inte rädd att vifta med :tuttar . Adressändring gjord, var beredd på allt!

CorbenDallas skrev:
Kan ju samla ihop ett 20 tal hojar o köra o ställa oss utanför hans hus. Tror du han vågar sig ut då??? Nån kan ta med termos o så så kan vi stå där rätt länge...
Ja för fan! gör det när vinden ligger rätt och burna en minut eller två för full effekt :hihi :yoparty

Fota honom när han hyttar me näven och anmäl honom för olagahot :tummenupp

Nyheter
Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...