Grand Prix Qatar 10-12 April

Det kanske är fler som ser online i år, både från Sverige och utomlands, IOM flytten från Eurosport?

Motogp.com kanske behöver uppgradera i år?

Sannerligen behöver dom det.
Hoppas Hi-res är bättre för den vanliga upplösningen suger apballe. Sitter med en laptop med 19" skärm och det går knappt se vem som är vem.

superbild på viasat sport:arsele

Och om möjligt ännu bättre på viasat motor:D :D :D

Last edited:
Sluta retas med oss som sitter på Canal Digital abonnemang i ett år till.. :mad:

haha ok då =)

Kommentatorerna är på plats i qatar, visade runt banan på en bmw mc..bra satsning av viasat!:tummenupp

Kanske därför man hör de norska kommentatorerna i bakgrunden ibland om de sitter i samma "bås" eller något...

He He så glad att jag sa upp boxer i höstas och gick över till viasat när det var klart att F1 och moto gp skulle sändas i viasat motor:hihi :hi:D hi :banana

Helvete regn igen

Last edited:
Seriöst? Bilden och ljudet hackar som fan, ibland blir bilden helt svart. När det fungerar som bäst är ljudet skapligt men bilden hackar... Körde TPtest och fick 6,8 mbit, det ska fan räcka för den dåliga upplösningen som sänds.

Helt osannolikt. Undrar vad oddsen är för ösregn i Qatar?! Det duggregnar ju inte direkt... :skrämd

Edit: Såg ut som om Sete ville göra en Dori från Finding Nemo
[YOUTUBE-ID]CmyUkm2qlhA[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Seriöst? Bilden och ljudet hackar som fan, ibland blir bilden helt svart. När det fungerar som bäst är ljudet skapligt men bilden hackar... Körde TPtest och fick 6,8 mbit, det ska fan räcka för den dåliga upplösningen som sänds.

Stäng av allt annat som går på din bandbredd, stäng ner MSN, sluta surfa SH, resetta ditt ADSL modem.

Nu slangade jag hem Tvant bara för att prova, som jag förstår det så är det en P2P tjänst, dvs jag delar ut det jag ser till nästa, så ju fler vi blir som tittar på regnet, ju fortare faller det... :huvet

Klockan är alltså 23.30 lokal tid, vi kan nog glömma motogp rejset....

Edit: Dom funderar nu på att ställa om rejset till måndag

Last edited:
Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti