Grand Prix Qatar 10-12 April

Mitt tips ikväll
Rossi
Stoner
Edvards
skulle vara kul att se colin på pallen

känns lite snopet att ute en segrare efter 4 varv :-(

Last edited:
håller med att Viasat motor är det bästa som hän sedan färg tv.n kom.

Pedrosa har missat träningar pga hud tranplantation, har ej fått böja knät på en månad

ingen omstart i 125cc, tråkigt

Det är möjligt att Viasat Motor är bra, för det fåtal som har den, det känns som att det är ett rejält nerköp tittarmässigt mot Eurosport.

Men jag kanske har fel...

Nu ska man bara köra 2/3 av distansen i 250 räjset. 13 varv. Jävla nötter och köra mitt i natten.

Hmm, det låter som en skit-tävling.
Tur, då kanske man hinner skaffa tillgång till någon kanal som visar motoGP innan det drar igång på riktigt.

måste säga det är grymt bra täckning av motogp på viasat motor..visar alla klassers samtliga träningar, warm up och race live :tummenupp kommentatorerna är desamma som på eurosport äpplet och lion, tycker de sköter sig bra.

Men det är otrooooligt drygt att de inte sänder från banan även om nu starten (250cc) är försenad, vem f*n är intresserad av att sitta och läsa golf- och fotbollsnyheter istället för att få bilder från depån!

Inte står det nåt om när racet väntas starta heller....

har betalat för videopass på motogp.com, men hittar fan ingen tablå eller annan tidsangivelse där man ser när racen börjar? Nån som vet vart man ser när dom olika starterna går?

Bilden laggar mest hela tiden oavsett om jag kollar i low-res eller standard, har telia 8mbit... Nån mer än mig som har problem med det? Spelar ingen roll om jag kollar på live-sändningen eller på gamla race från förra året.

Last edited:
Det finns gratissidor på nätet som visar motogp live. Vi snackar inte HighDef direkt..men om man råkar domna över hos tjejen som saknar VM så är det guld värt..sitta o gapa i hennes lilla laptop :)

måste säga det är grymt bra täckning av motogp på viasat motor..visar alla klassers samtliga träningar, warm up och race live :tummenupp kommentatorerna är desamma som på eurosport äpplet och lion, tycker de sköter sig bra.

Sluta retas med oss som sitter på Canal Digital abonnemang i ett år till.. :mad:

Ang 250, stog förut att pitlane öppnade 21.40 o rejset startar 21.55 lokal tid, dvs 20.55.

har betalat för videopass på motogp.com, men hittar fan ingen tablå eller annan tidsangivelse där man ser när racen börjar? Nån som vet vart man ser när dom olika starterna går?

Bilden laggar mest hela tiden oavsett om jag kollar i low-res eller standard, har telia 8mbit... Nån mer än mig som har problem med det? Spelar ingen roll om jag kollar på live-sändningen eller på gamla race från förra året.
Tablå när racen startar har du ju på förstasidan, nu är det ju fucked up iom regnet.

Nu ska man bara köra 2/3 av distansen i 250 räjset. 13 varv. Jävla nötter och köra mitt i natten.
Helt stört att de kör på en så sjukt dum tid. De har ju inget utrymme för förändringar iom det.

Last edited:

samma här,gamla race är ok,men livesändningen klipper
och hackar, har telia 24mbit :confused:

Helt stört att de kör på en så sjukt dum tid. De har ju inget utrymme för förändringar iom det.

Det var ju pga att det var för varmt mitt på dagen när det kördes förut som dom kom på denna iden. Plus att dom hade 100 mille över till lite lampor. :näsblod

Men nu är det ju även flyttat på säsongen så tydligen skulle det inte vara så varmt att köra mitt på dagen. Kul grej tyckte dom väl.
Anledningen till förskjutningarna är ju inte att det regnade så att det var för mycket vatten på banan, det var att sikten blev för dålig...

samma här,gamla race är ok,men livesändningen klipper
och hackar, har telia 24mbit :confused:

Det kanske är fler som ser online i år, både från Sverige och utomlands, IOM flytten från Eurosport?

Motogp.com kanske behöver uppgradera i år?

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing