Grand Prix Macau 2009

helvete jag missade sändingen imorse, och det imorrn står ju som bil, fast fan vet

helvete jag missade sändingen imorse, och det imorrn står ju som bil, fast fan vet

Tycker det varit bil* från Macau hela dagen på viasat motor men ingen motorcykel, är det någon som vet om det blir någon mc-sändning?

* I och för sig att helt OK att kolla på...

Last edited:
Var var du i höstas då??? Är man så himla gammal som jag så är minnet kort! Så, vil man ha sin tröja så får man komma fram med en kulhammare, knacka undertecknad LÄTT i skallen och säga "Hej, det är jag som är Rolle Rotax. Jag vill ha kaffe och tröja".

Annars blir det nog inget:)
Kom igen i vår!
Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig? ;)

Var var du i höstas då??? Är man så himla gammal som jag så är minnet kort! Så, vil man ha sin tröja så får man komma fram med en kulhammare, knacka undertecknad LÄTT i skallen och säga "Hej, det är jag som är Rolle Rotax. Jag vill ha kaffe och tröja".

Annars blir det nog inget:)
Kom igen i vår!
Jag har 2 st Mozztröjor, fina att bära i depån , en till kval och en till race, Jorpeströjorna är numera trasor:yoparty

Annars har du väl handlag med Posten? Rolle Rotax i Stockholm funkar väl som adress för dig? ;)

Posten? Det kôstar juh!:tummenner

Fast nu är nog adressen: Sleven i Glasrikets huvudstad.:fakta

Det var ju jag som blev lovad en tröja.

Jamen facktiskt tycker jag att du får vara LITE mer aktiv och idka lite uppsökande verksamhet för att få din tröja. Förresten skulle du väl få kaffe åxå?

Jag har 2 st Mozztröjor, fina att bära i depån , en till kval och en till race, Jorpeströjorna är numera trasor:yoparty

TVÅ???? Hur f-n gick det till? Att dom var attraktiva visste jag men två??? Vems har du snott? För inte skulle väl jag slösa bort en extra på dig???

Fast förresten, det är du värd! Puss!:krama

Last edited:
TVÅ???? Hur f-n gick det till? Att dom var attraktiva visste jag men två??? Vems har du snott? För inte skulle väl jag slösa bort en extra på dig???

Fast förresten, det är du värd! Puss!:krama
En röd och en svart jue, jag sta.... fick dom av dig, jag gillar stuket på dom, FC MOZZ :D

Fast nu är nog adressen: Sleven i Glasrikets huvudstad.:fakta

Det var ju jag som blev lovad en tröja.

Har du flyttat??? Du finns iaf inte på angiven adress!! Vad är problemet? Paketet kom tillbaka!!!

Bifogat

• PB300228.JPG
    PB300228.JPG
    107.6 KB · Visningar: 46
Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen