Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tror att ATI X850XT finns som agpTjoffe skrev:2296615Vad ska man köpa för grafikkort, om man vill spela CS:Source. Har inte PCI Expess i burken.
Tjoffe skrev:2297133För närvarande har jag ett ati 9800Pro, 1Gig ram och en 3,2 GHz HT propp. Jag tycker ju egentligen att det ska räcka för att kunna spela hyggligt men nått är det som inte lirar för det laggar nått fruktansvärt just nu.

Dark_Messenger skrev:2297225Har ett GeForce 6800Ultra. (AGP) Spelade mkt source med det förr. Funkade perfa! Hade runt 85 fps i HL2s "grafikkortstest". Räcker gott..
Det ända jag knäppte av i grafikinställningarna var de absolut högsta värdena på reflektioner och AA och den andra vaddennuhette....![]()
Dark_Messenger skrev:2297225Har ett GeForce 6800Ultra. (AGP) Spelade mkt source med det förr. Funkade perfa! Hade runt 85 fps i HL2s "grafikkortstest". Räcker gott..
Det ända jag knäppte av i grafikinställningarna var de absolut högsta värdena på reflektioner och AA och den andra vaddennuhette....![]()
Hum då var det en annan femma. Inställningar för Antialiasing och Anisotropic Filtering? Grafikkortet/processorn/chipsetet blir inte för varmt pga trasiga fläktar, damm, osv?Tjoffe skrev:2297133För närvarande har jag ett ati 9800Pro, 1Gig ram och en 3,2 GHz HT propp. Jag tycker ju egentligen att det ska räcka för att kunna spela hyggligt men nått är det som inte lirar för det laggar nått fruktansvärt just nu.
till salu?Dark_Messenger skrev:2297225Har ett GeForce 6800Ultra. (AGP) Spelade mkt source med det förr. Funkade perfa! Hade runt 85 fps i HL2s "grafikkortstest". Räcker gott..
Nope. En vacker dag vill jag spela igen lite cs igen. Är ju singel o allt nuförtidenR2 skrev:2303832till salu?

Hehe, inte lätt att tänka på alltTjoffe skrev:2304451hmm nu får man skämmas, efter en rejäl rengöring av fläktar och skit funkar det nu som förut.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |