Graaaattis bikerbitch, nu ännu större! <g>

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
Grattis på Födelsedagen Bajkärbitchen! :fyllisar

Dags att skaffa TL nu när du har blivit stor? :tummenupp

Tack alla!!

Blir ju nästan rörd här :kiss Tack så hemskt mycket för alla svar!
Har fått en present hittils, världens finaste hemgjorda tårta av jP som stod o fixade med den ända in på natten :yoparty
Någon inslagen hoj har jag inte sett till ännu.. :rolleyes:

Stort tack till: jP, betsy, Hannez, Rocco, twinner, Biifer, Vägbula, hållundan, fluppen, kaZmur, Swedie [nej det är kul att fylla år :4skrika ], Hagster, abstruse, McB, Ghost, Mr.Fraghappy, MachoWoman [Du är så snäll tösen, puss på dig!], Raggarn [hårda paket. been there done that ;)], Galne Dansken, Nisse Järnet [Jag måtte vara gammal, tårtan är suddig ;)], //Danne//, fogerty, Mille-R [jag är fyllechaffis, ni får supa för min del också], Tom, Oljekyld Gsxr, Penguin, Mavve[Glass är alltid gott!], MHK, Iceman1975, Benkar, Yasha, Anneli, TooL [STORT GRATTIS!], m4ckan, Liwa1, Joakim, campar, Sweedo, Uffe_Gotland, Madhonda, Ugluk, Fantômas, GSXR1100R, oXydex, URRNinja, Freppa, Lucky Luke, NoicE, Daytona_Peter, 955i, cbjorkman, raceman_peps [Kalaset får väl bli på lördag under pubkvällen;)], craze, Drkosmos, Fnutten, Lartes, Gulsnabbtrajja, Kenta, Kiko, Holger, [Akryl]*Amid, Watson [Jag har långt kvar till tant-åldern ;)], Flamma77, Itacha75, Zpix [Jag ska vinna på Triss först, sen har jag råd att rida V-twin :Bugar ], Huck, Peuter, Syss, Robbanders, Gumpa [Fin bild, de hänger inte så långt ner ännu dock :lol ], The_wanderer, wheelieman, Affe_R1, millan, Myri, Pillis.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla