Graaaattis bikerbitch, nu ännu större! <g>

• Thread starter Thread starter jP
  • Start date Start date
Grattis på Födelsedagen Bajkärbitchen! :fyllisar

Dags att skaffa TL nu när du har blivit stor? :tummenupp

Tack alla!!

Blir ju nästan rörd här :kiss Tack så hemskt mycket för alla svar!
Har fått en present hittils, världens finaste hemgjorda tårta av jP som stod o fixade med den ända in på natten :yoparty
Någon inslagen hoj har jag inte sett till ännu.. :rolleyes:

Stort tack till: jP, betsy, Hannez, Rocco, twinner, Biifer, Vägbula, hållundan, fluppen, kaZmur, Swedie [nej det är kul att fylla år :4skrika ], Hagster, abstruse, McB, Ghost, Mr.Fraghappy, MachoWoman [Du är så snäll tösen, puss på dig!], Raggarn [hårda paket. been there done that ;)], Galne Dansken, Nisse Järnet [Jag måtte vara gammal, tårtan är suddig ;)], //Danne//, fogerty, Mille-R [jag är fyllechaffis, ni får supa för min del också], Tom, Oljekyld Gsxr, Penguin, Mavve[Glass är alltid gott!], MHK, Iceman1975, Benkar, Yasha, Anneli, TooL [STORT GRATTIS!], m4ckan, Liwa1, Joakim, campar, Sweedo, Uffe_Gotland, Madhonda, Ugluk, Fantômas, GSXR1100R, oXydex, URRNinja, Freppa, Lucky Luke, NoicE, Daytona_Peter, 955i, cbjorkman, raceman_peps [Kalaset får väl bli på lördag under pubkvällen;)], craze, Drkosmos, Fnutten, Lartes, Gulsnabbtrajja, Kenta, Kiko, Holger, [Akryl]*Amid, Watson [Jag har långt kvar till tant-åldern ;)], Flamma77, Itacha75, Zpix [Jag ska vinna på Triss först, sen har jag råd att rida V-twin :Bugar ], Huck, Peuter, Syss, Robbanders, Gumpa [Fin bild, de hänger inte så långt ner ännu dock :lol ], The_wanderer, wheelieman, Affe_R1, millan, Myri, Pillis.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg