Gråa hår.

Nursey skrev:
Så klaga inte på gråa hår :P
Det finns alltid nån som har det värre,, tack för påminnelsen. Nu känns det liiite bättre. :banana

(Fast det kunde ju ha gått ganska illa, tur att Doktorn satt bra till då)

Last edited:
Thermal skrev:
Det finns alltid nån som har det värre,, tack för påminnelsen. Nu känns det liiite bättre. :banana

(Fast det kunde ju ha gått ganska illa, tur att Doktorn satt bra till då)

Det var tanken (med att berätta det..inte grilla skalpen)..att muntra upp dig lite :) Jag har kolfiber hår nu ;)

Last edited by a moderator:
ja jävlar...dom grå tinningarnas charm har man besuttit i dryga tio år nu, synd bara att det är den enda charm man begåvats med.. :hihi..Å nu har det börjat sprida sig till goateen också...*skäggflino*

Nursey skrev:
Det var tanken (med att berätta det..inte grilla skalpen)..att muntra upp dig lite :) Jag har kolfiber hår nu ;)

Vilket party-trick att ha lite flames i håret! Lite lucia längtan? :eek:

Hoppas det blev lite kvar så att du slipper göra som grabbarna, kompensera avsaknad av hår på huvudet med hår i ansiktet :cpparty

Öl ska ju vara bra för håret....har jag hört... :öl

Thermal skrev:
Efter att jag hade klippt mig igår tyckte jag att jag nåt obehagligt i hårtussarna på golvet, nämligen gråa hårstrån! Frågade frisörskan om det var en illusion eller om det verkligen var det som jag var rädd för. Och det var det. :huvet
Är ju för fasen bara 28, det kan ju inte vara möjligt att omvandlas till silverräv redan nu. Finns det nåt sätt att reversera detta på naturlig väg, eller är det färgning som gäller framöver? Hårfästet håller sig relativt konstant i alla fall, får väl vara glad för det lilla kanske. :gnissla

Koppla av i maskinrummet nu, det är ju bara ett bevis på att man har besegrat de riktigt salta haven :yoparty
Sånt gillar tjixen vet du :tummenupp

Kawalight skrev:
Vilket party-trick att ha lite flames i håret! Lite lucia längtan? :eek:

Hoppas det blev lite kvar så att du slipper göra som grabbarna, kompensera avsaknad av hår på huvudet med hår i ansiktet :cpparty

Öl ska ju vara bra för håret....har jag hört... :öl

Jag ville bara visa att jag gillar In Flames ;)

Nej jag försöker undvika det där med ansikts hår :tungan
Och det var skönt att ingen tog öl o dängde över mig för att släcka eländet :lol
Det syns faktiskt inte alls att något har hänt :)

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg