Nursey
Utan lem
War-psycho skrev:Oj då, måste du verkligen sätta eld på dig själv för att få uppmärksamhet från grabbarna?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Im hotstuff

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
War-psycho skrev:Oj då, måste du verkligen sätta eld på dig själv för att få uppmärksamhet från grabbarna?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Det har jag redan insett.Nursey skrev:Im hotstuff![]()
Det finns alltid nån som har det värre,, tack för påminnelsen. Nu känns det liiite bättre.Nursey skrev:Så klaga inte på gråa hår![]()

Thermal skrev:Det finns alltid nån som har det värre,, tack för påminnelsen. Nu känns det liiite bättre.
(Fast det kunde ju ha gått ganska illa, tur att Doktorn satt bra till då)
Haha nää .. du har svinto-hårNursey skrev:Det var tanken..att muntra upp dig liteJag har kolfiber hår nu
![]()

IronMike skrev:Haha nää .. du har svinto-hår![]()
Nursey skrev:Det var tanken (med att berätta det..inte grilla skalpen)..att muntra upp dig liteJag har kolfiber hår nu
![]()

Thermal skrev:Efter att jag hade klippt mig igår tyckte jag att jag nåt obehagligt i hårtussarna på golvet, nämligen gråa hårstrån! Frågade frisörskan om det var en illusion eller om det verkligen var det som jag var rädd för. Och det var det.![]()
Är ju för fasen bara 28, det kan ju inte vara möjligt att omvandlas till silverräv redan nu. Finns det nåt sätt att reversera detta på naturlig väg, eller är det färgning som gäller framöver? Hårfästet håller sig relativt konstant i alla fall, får väl vara glad för det lilla kanske.![]()
Kawalight skrev:Vilket party-trick att ha lite flames i håret! Lite lucia längtan?![]()
Hoppas det blev lite kvar så att du slipper göra som grabbarna, kompensera avsaknad av hår på huvudet med hår i ansiktet
Öl ska ju vara bra för håret....har jag hört...![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |