Gräsklipparen går som en röv!!!

glömde skriva att förgasare är rengjord och även filter/sil som sitter. tror att anledningen till att man byter hela förgasaren är att den som sagt var är i plast och allt är gjutet i ett stycke och går ej att byta delar löst. vad jag vet så är det enda som finns löst att byta är packning/membran mellan tank och förgasare. tät ring mellan förgasare och insugningsrör. och sen tror jag även att pushprime membranet går att byta... annars är det förgasare......

Är det en sprint så prova med två packningar till membranet.
 
uppdaterar lite.

köpte en ny förgasare till klipparen för en kostnad av 340kr hos lokala småmaskin verkstaden och klipparen är som ny igen...

så passade på att skämma bort den med nytt stift och ny olja med.
 
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman

Vi har fotograferat en 100 ...

MV Agusta återgår till 100% eget ägande

MV Agusta Motor S.p.A. till...

MV Agusta åter självständigt

MV Agusta Motor S.p.A. till...

Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra

Att köra motorcykel handlar...

Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

Back
Top