GPS tracker

Kan du ta ut ett tvillingkort till din mobiltelefon??
Jo men det har jag. Men vad hjälper det när man måste betala för deras abonnemang. Jag antar att de kräver att man reggar produkten i deras app och då är det massa annat som ingår som logg och andra funktioner som geostaket mm. Jag kan förvisso kolla ifall det är lösningen att man stoppar in tvillingkort. Tack för tipset.

Av ren nyfikenhet, vad kostar abonnemangstjänsterna?

Som jämförelse betalar jag runt 50:-/månad för GPS-trackern på hunden. Batteritid 2-4 veckor beroende på modell. Inkl geofencing osv.

Av ren nyfikenhet, vad kostar abonnemangstjänsterna?

Som jämförelse betalar jag runt 50:-/månad för GPS-trackern på hunden. Batteritid 2-4 veckor beroende på modell. Inkl geofencing osv.
Ung. samma här för mc

Fick mail idag från min leverantör att man kan uppgradera till 4G-enhet till rabatterat pris för oss som sitter på deras äldre 2G-enhet.

Nu köpte vi en ny fantastiskt dyr maskin så får väl hänga dit en på den med. Jävla råttor som springer omkring på landsbygden. Tvåbenta och inte får man skjuta dom när man ser dom heller. Även om man har grävmaskin så man kan gräva ner dom på rätt djup för att dom ska förmultna på ett ekologiskt sätt.

Inte alltför dåligt erbjudande.

Den med 3 års internt batteri lockar. Har bara "Lite" 2G som jag misstänker tömmer batteriet. Åtminstone hjälper till att tömma det...
Internt batteri hade nog varit bäst. Det sliter på maskinens egna batteri trots den låga förbrukningen. Drygt som tusan inte då igång den när man ska använda den.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär