GP Silly Season 2008.

Att håna andra roadracingförare från andra länder är RÄTT patetiskt från våra svenska medlemar. Var är ni i den internationella cirkusen??

Nu när Stoner tagit titeln Max inte lyckades med, är det OK för australiensare att säga att det var dumt av Max och hans ego att snacka sig ur MotoGP?
Om man är italienare är det OK då? Eller bara om man är en bättre italianare kanske, som t.ex. Rossi?

Vilka nationaliteter lyssnar du på angående MotoGP? Svenska och engelska är det för mig, men de kanske inte ska tycka något då eftersom de inte har någon MotoGP-titel i år.

Trams att blanda in nationalitet!

Ja Självklart är det trams! Vad har det med vår italienare att göra? Han är bättre än andra?!. Jag diggar Stoner, men jag diggar också max. men trots allt handlar detta inlägg om bridgestone;-) Det handlar varken om honda eller max utan om rossi och bridgestone

Ja Självklart är det trams! Vad har det med vår italienare att göra? Han är bättre än andra?!. Jag diggar Stoner, men jag diggar också max. men trots allt handlar detta inlägg om bridgestone;-) Det handlar varken om honda eller max utan om rossi och bridgestone
Nej, det är den endra tråden du gastar i som gör det...

Chaz Davies kommer inte köra någon MotoGP-hoj nästa år. Han kommer köra i USA och har erbjudande i AMA-SBK hos Erion Honda och Attack Kawasaki.

Nu ryktas det vara klart att Toni Elias går till Pramac D´Antin. Han har verkligen hela sin karriär spelat andrafiolen till Melandri och återigen byter han till en nästan lika bra deal som Marco.

hehe

hörde ni (på engelska sändningen av helgens gp) vad Checa hade svarat en journalist som frågade "NÄR han hade börjat tänka på att köra WSB?"

-en halvtimma efter att jag testade årets honda"
missnöjd kanske :D

När fabriksteamen har problem är det dubbelt värre att vara i ett satellitteam. Checa gjorde en bättre säsong förra året på Dunlopsulorna. Då fick han uppdateringar och aktivt stöd från Yamaha och hade en konkret uppgift (utveckla däcken). I år har det bara varit väntan på delar från HRC och medföljande frustration.

När fabriksteamen har problem är det dubbelt värre att vara i ett satellitteam. Checa gjorde en bättre säsong förra året på Dunlopsulorna. Då fick han uppdateringar och aktivt stöd från Yamaha och hade en konkret uppgift (utveckla däcken). I år har det bara varit väntan på delar från HRC och medföljande frustration.

ja
överlag verkar det jäkligt struligt att vara honda satellit i år.
nästa år tycks bli like illa,
t.ex så nämndes det också att de hojar peddo och hayden kör med på valencia, det är nästa års satellithojar

Nu ryktas det vara klart att Toni Elias går till Pramac D´Antin. Han har verkligen hela sin karriär spelat andrafiolen till Melandri och återigen byter han till en nästan lika bra deal som Marco.

Hoppas det stämmer. Vill se hans uppställ en säsong till...

Lukas Pezek får dricka hur mycket caffé latte han vill nästa år då han kör 250 istället för 125.

http://www.praguemonitor.com/en/196/czech_sports/13665/

Åh näääää inte en förare till som skall göra reklam för Emmi Caffé latte. Det är den mest vidriga reklamen efter Michelinreklamen med farmerboy Hayden....

Jag har förresten fortfarande svårt för att bestämma mig om den avslutande scenen där haydens tänder glimmar som en diamant är parodi på Hayden själv eller ej
:va

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...