Doohan och Gardner har nog inte heller kört där.Webspy skrev:2598715Förmodligen alla utom Rossi o Criville....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Doohan och Gardner har nog inte heller kört där.Webspy skrev:2598715Förmodligen alla utom Rossi o Criville....
Webspy skrev:2598715Förmodligen alla utom Rossi o Criville....
Sen igen!gthyni skrev:2598754och inte Wayne Gardner heller var i AMA så vitt jag vet
Gardner, Doohan, Roberts Jr, Criville och Rossi har inte kört AMA. Det gjorde däremot Lawson, Rainey, Schwantz och Hayden. Men bara Hayden behövde inte lära om från fyrtakt till tvåtakt.Busaberg skrev:2598726Doohan och Gardner har nog inte heller kört där.
Om jag tolkar ditt inlägg rätt så skulle det innebära att Lawson, Rainey och Schwantz klarade omställningen från fyrtakt till tvåtakt rätt bra.Nyteknik skrev:Det gjorde däremot Lawson, Rainey, Schwantz och Hayden. Men bara Hayden behövde inte lära om från fyrtakt till tvåtakt.
sandstream skrev:2598785Info från Setes presskonferens på engelska: http://today.reuters.co.uk/news/art...CTURE.XML&WTmodLoc=Motor+Sports-C1-Headline-1
Hade varit roligare att se honom på Kawaski än OJ.
Om jag tolkar ditt inlägg rätt så skulle det innebära att Lawson, Rainey och Schwantz klarade omställningen från fyrtakt till tvåtakt rätt bra.
(Risken att du svara är väl lite eftersom jag är med på din ignorelista....)
Swedie skrev:2598794Tycker faktiskt det är skittrist att Sete åker ut... har förståelse dock för hans beslut. Hoppas han återvänder nån vacker dag.
Okej, jag trodde de kom från Superbike klassen allihop och de där körde enbart fyrtakt.oFFkeFF skrev:2598796Nu minns jag inte exakt vilka alla körde i för klasser i AMA, har för mig alla körde SBK iaf. Men man hade ju även tvåtaktsklasser i AMA, och jag har för mig åtminstone rainey körde/vann 250 AMA.
sandstream skrev:2598807Okej, jag trodde de kom från Superbike klassen allihop och de där körde enbart fyrtakt.
Swedie skrev:2598802en lite kul bild på nått sätt... kan man stå längre ifrån varandra?
För att få svar på det behöver väl mitt inlägg inte tolkas. Svaret finns i resultatlistorna.sandstream skrev:2598785Om jag tolkar ditt inlägg rätt så skulle det innebära att Lawson, Rainey och Schwantz klarade omställningen från fyrtakt till tvåtakt rätt bra.
Okej, då kan talibanerna säga att han är skolad på tvåtaktWebspy skrev:2598809det gör dom oxå, men Rainey kanske körde 250 innan han började i SBK
Där tror jag du har fel. Stoner, Butter, Vermeulen mfl skulle nog ha hävdat sig bra även för 10 eller 20 år sedan. Däremot kanske de inte skulle ha lyckats lika "bra" första säsongen och slagit sig värre.Nyteknik skrev:Jag tror inte att många av dagens MotoGP-förare skulle vara beredda att gå genom en liknande läroperiod och highsida så mycket som 80-talets 500-förare gjorde. Speciellt inte med tanke på hur dåtiden banor var beskaffade. Det var bättre förr? Nej, men värre.
Nyteknik skrev:2598818För att få svar på det behöver väl mitt inlägg inte tolkas. Svaret finns i resultatlistorna.
Jag tror inte att många av dagens MotoGP-förare skulle vara beredda att gå genom en liknande läroperiod och highsida så mycket som 80-talets 500-förare gjorde. Speciellt inte med tanke på hur dåtiden banor var beskaffade. Det var bättre förr? Nej, men värre.
gthyni skrev:2598736inte oväntat:
http://www.motociclismo.es/Deporte/sete-retirada-s-k-k-kw-noticia.jsp?id=942
han drar sig ur tävlandet på den högsta nivån...
vad nu det betyder? det blir inte nåt mer MotoGP-åkande iaf.
edit : Axxexs hann före...![]()
Vadan dina återkommande positiva kommentarer om det japanska däckfabrikatet?#space skrev:2601974Är än så länge nöjd med Bridgestone![]()
Hur står det till med läsförståelsen? Kommentaren är ju Melandris, fast översatt till svenska.Nyteknik skrev:2602452Vadan dina återkommande positiva kommentarer om det japanska däckfabrikatet?
![]()
Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma
När en hojfirma i Tombolo i... |
|
Äldre än en gentleman
Vi har fotograferat en 100 ... |
|
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt