betsy
Fuck cancer
Foggy & Falappa, vilka grabbar! 
Var det dekorationsstenbumlingar och vildvuxen natur temat på fler banor på den tiden?

Var det dekorationsstenbumlingar och vildvuxen natur temat på fler banor på den tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...
Även om förare och team hade röstat på att A torp var det näst sämsta arrangemanget på säsongen, dom var inte riktigt nöjda med Start/mål och depån låg på olika platser =)
http://www.sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4839071&postcount=8Hittade ett klipp från 1974 istället på youtuben!![]()
Kan man döpa en hoj till kantarelli?hehe![]()
Med ram från Eksjö Svets Werkstad! Bobby Issazadhe tog SM i 250 med ram från samma werkstad.Starol heter den Svenska stoltheten -86 dam va fort han körde![]()
Vet inte vem som är äldst men har sett - och framför allt: HÖRT - Agostini vinna på Anderstorp med en MV, trepip om jag minns rätt.Jag tittade på tidsträningen då::
ps! är jag så gammal
![]()
Med ram från Eksjö Svets Werkstad! Bobby Issazadhe tog SM i 250 med ram från samma werkstad.
Känner man Kallesöe är det inte det minsta konstigt...
Med ram från Eksjö Svets Werkstad! Bobby Issazadhe tog SM i 250 med ram från samma werkstad.
Vet inte vem som är äldst men har sett - och framför allt: HÖRT - Agostini vinna på Anderstorp med en MV, trepip om jag minns rätt.
Har det bytt namn till "Eksjö Special Welding", eller minns du fel?
Var du med i RR-cirkusen på den tiden?Erik Lundin var mannen bakom den ramen, han körde själv 250 under 80-talet.
Hej
Den här hojen är väl en sen 80 talare,ägaren bor
i Linköping.Han pratade om den dära svets verkstan ESW.
Inte GP men väl SBK VM från torpet -91, då Cralle blev 5:a och det kändes stort då. Jag var där, första RR tävlingen jag var på.
http://www.youtube.com/watch?v=HnQ-1ejKFWU
Ingen aning, "Werkstad" kanske uppfanns i garaget där det skojades med det mesta.
Var du med i RR-cirkusen på den tiden?
Japp gjorde mitt första Sviestalopp som funkis -82, sen har det rullar´t på![]()
Respekct!Japp gjorde mitt första Sviestalopp som funkis -82, sen har det rullar´t på![]()
Rolle om man avrundar uppåt såSkulle nog inte riktigt påstå att -85 är sen åttiotalare...
Sandy å Malle var boysen som hon brukade hänga runtSandy har bett mej hälsa föresten
![]()
![]() |
MC-mässan 2026
MC-Mässan är tillbaka 23–25... |
![]() |
Bike kör Stark Varg EX!
Under hösten kommer Bike gö... |
![]() |
Customhoj Bike Show 2026
Den 23 till 25 januari körs... |
![]() |
Racing på Kjula Dragway till helgen