Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lindén skrev:2486025Glömde han o svänga?
Ser ut som det iaf.

Dyr startträning.Alx skrev:2486031Nej, nej! Han blev påkörd...har jag hört...från en säker källa...![]()
Han ville nog bara startträna och var nöjd med det![]()
Lindén skrev:2486045Dyr startträning.

GSXR1100R skrev:2486184
Att du dessutom oxo är kass på att köra gör ju inte saken bättre.
![]()

Då får du ta iGottis skrev:2486189Nu kommer jag antagligen att tränga av dej på lördag för dom orden![]()

sandstream skrev:2486199Min kompis klotade där två gånger inom ett par minuter under ERF-kvalet tidigare i år så du är som sagt långt ifrån ensam om att ha kraschat där.
Gick det bra med dig?
GSXR1100R skrev:2486190Då får du ta i![]()
Att ersätta Freppa är inte så svårt, det gör dock väldigt ont att få pisk av oss samt ännu mera ont att dyka i bollhavet.Gottis skrev:2486236
är inte freppa med så måste ju någon ge dig en match även om vi kör moppe
Freppa skrev:2486244Äh, skit på dig ungjävel!![]()

Ravetrancer skrev:2486317Skulle tippa på efter granskning lite närmare på kort nr 2 i övre raden och kort nr 1 i nedre raden att ni kört ihop, om en så lite men tillräckligt för att du skall ändra din kurs
GSXR1100R skrev:2486374Att ersätta Freppa är inte så svårt, det gör dock väldigt ont att få pisk av oss samt ännu mera ont att dyka i bollhavet.
Om lyckas att torpedera mig på Lördag så blir jag grymt imponerad.
Gött mosGottis skrev:2486236lite ont i nacken men åker och kör anderstorp ikväll tror jag behöver köra en bana jag gillar efter skit helgen
Rätt på et igen bara.Gottis skrev:2486236lite ont i nacken men åker och kör anderstorp ikväll
Gottis skrev:2486169Ska jag va ärlig så uppfattade jag aldrig själv vad som hände därför ville jag se det på kort..båda fotograferna vid sandlådan sa att jag blev på körd samma fabbe och några andra polare som stod och såg allt..men som det ser ut på korten så får jag ju räta upp för att komma runt och missar
men sjysst start än då med tanke på att startade sist och ligger före magnus pållson som startade på en 23 plats
men får väl tacka min polare Ingmar för att bli uthängd i en egen tråd
|
|
KTM firar 100 år av 6DAYS
KTM firar 100 år av 6DAYS® ... |
|
|
Snabbladdad ny 94-hästars elhoj
BBM Hiro – ett helt nyutvec... |
|
|
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design
Efter flera decennier tills... |
|
|
Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni
Retro möter racing – Ducati... |
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife