Rogerr
Radical Touring
Jag var uppe och kollade på Gotland ring (utan hoj
) i tisdags när det var mc körning, det har dom tydligen var tisdag kväll om ni har hojen med ut dit i sommar.
Banan är långt från färdig men den del som är igång ser bara den jäkligt kul ut. Men det finns inget annat än själva banan i närheten förutom ett stort kalkbrott. Så se till att få med dricka och sånt upp.
Jag tog ett par bilder.
1. Här kommer dom ner efter rakan.
2. Samma kurva sen lägger det iväg bort över i några långa härliga svängar.
3. Uppe ifrån nästa etapp's start på rakan bilarna står där rakan startar idag. Glöm inte bromsa i tid när ni kommer ner till högern.
) i tisdags när det var mc körning, det har dom tydligen var tisdag kväll om ni har hojen med ut dit i sommar.Banan är långt från färdig men den del som är igång ser bara den jäkligt kul ut. Men det finns inget annat än själva banan i närheten förutom ett stort kalkbrott. Så se till att få med dricka och sånt upp.
Jag tog ett par bilder.
1. Här kommer dom ner efter rakan.
2. Samma kurva sen lägger det iväg bort över i några långa härliga svängar.
3. Uppe ifrån nästa etapp's start på rakan bilarna står där rakan startar idag. Glöm inte bromsa i tid när ni kommer ner till högern.

- staten (vi med skatter) subventionerar skiten för att komma ned i Vattenkraftens/Kärnkraftens pris på 12 öre/kWh