Gotland Ring 2012 med SMC Väst

marcell

Sporthojsnörd
Gick med
24 Apr 2008
Hoj
--
Här kommer en liten filmsnutt från när vi i vår grupp testade lite omkörningar av varandra (tack för att ni slog av på takten så att jag kunde haka på :)).

Har dessvärre inget mer material från helgen (körde lör-sön), men startar denna tråd i hopp om att fler delar med sig.

Tack för en grym helg! :tummenupp

Edit: Just det, bör tilläggas att det alltså inte är jag som filmar, den uppgiften var outsourcad till herr Thunder

Last edited:
Det var riktigt kul att vara er instruktör och den sista övningen ni själva byggde upp (krångligt förklarad dock :D) var fantastisk att se. Imponerande samspelta och filmen du gjorde av materialet jag fick ihop var riktigt bra :tummenupp
Ser er gärna på en annan bana innan nästa år så man får se er ha så fantastiskt kul :) Gött att min lilla nya 600 orkade med era stora stygga maskiner, tur att jag inte behövde ta ut rettan :hihi

Det var riktigt kul att vara er instruktör och den sista övningen ni själva byggde upp (krångligt förklarad dock :D) var fantastisk att se. Imponerande samspelta och filmen du gjorde av materialet jag fick ihop var riktigt bra :tummenupp
Ser er gärna på en annan bana innan nästa år så man får se er ha så fantastiskt kul :) Gött att min lilla nya 600 orkade med era stora stygga maskiner, tur att jag inte behövde ta ut rettan :hihi

Tackar!
Var ju nästan glasklart hur det skulle gå till; "så länge man inte ligger sist ska man förvänta sig att bli omkörd". Väl på banan blev det iq-fiskmås direkt :va Men kul var det!

Ja det var ju precis på näppen att du lyckades haka på :rolleyes:

Ses snart igen!

HAH....e det så man skall göra för att äntligen hamna på tape!
Sätta ihop sin egen övning....VADÅ krångligt:va..i mitt huvud var allt solklart:rolleyes:.. kul var det också....:banana
Tack skall ni ha grabbar....repris nästa år :tummenupp

Fasen va nice! Man längtar tillbaka till denna grymma bana! Ingen som har bilder eller vet ngn som stod och fotade??

Film nummer 1 från mina 30GB av inspelat material. Har klippt ihop en minut av min krasch för att kunna analysera vad som gick fel....

Fredrik

Film nummer 3 - Söndag, första passet. Flera hojar med från de andra västfärgerna den dagen.

Fredrik

Film nummer 4 - En Yamaha R6 och jag som kör ett gäng varv i samma tempo

Fredrik

Saknar bilder från dagarna, vet att det var fotografer ute! (Övade ju bredblick...)

*/ ?>
Nyheter
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen

Med anledning av Ducatis 10...

Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!

Just nu återhämtar vi oss p...

Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!

Just nu är vi mitt i provkö...

Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!

Just nu är Bike på plats på...

Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot I samband med...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing

Pressrelease från Galfer: ...

Vi provkör Indian Chief Vintage