Gotland Ring 2012 med SMC Väst

marcell

Sporthojsnörd
Gick med
24 Apr 2008
Hoj
--
Här kommer en liten filmsnutt från när vi i vår grupp testade lite omkörningar av varandra (tack för att ni slog av på takten så att jag kunde haka på :)).

Har dessvärre inget mer material från helgen (körde lör-sön), men startar denna tråd i hopp om att fler delar med sig.

Tack för en grym helg! :tummenupp

Edit: Just det, bör tilläggas att det alltså inte är jag som filmar, den uppgiften var outsourcad till herr Thunder

Last edited:
Det var riktigt kul att vara er instruktör och den sista övningen ni själva byggde upp (krångligt förklarad dock :D) var fantastisk att se. Imponerande samspelta och filmen du gjorde av materialet jag fick ihop var riktigt bra :tummenupp
Ser er gärna på en annan bana innan nästa år så man får se er ha så fantastiskt kul :) Gött att min lilla nya 600 orkade med era stora stygga maskiner, tur att jag inte behövde ta ut rettan :hihi

Det var riktigt kul att vara er instruktör och den sista övningen ni själva byggde upp (krångligt förklarad dock :D) var fantastisk att se. Imponerande samspelta och filmen du gjorde av materialet jag fick ihop var riktigt bra :tummenupp
Ser er gärna på en annan bana innan nästa år så man får se er ha så fantastiskt kul :) Gött att min lilla nya 600 orkade med era stora stygga maskiner, tur att jag inte behövde ta ut rettan :hihi

Tackar!
Var ju nästan glasklart hur det skulle gå till; "så länge man inte ligger sist ska man förvänta sig att bli omkörd". Väl på banan blev det iq-fiskmås direkt :va Men kul var det!

Ja det var ju precis på näppen att du lyckades haka på :rolleyes:

Ses snart igen!

HAH....e det så man skall göra för att äntligen hamna på tape!
Sätta ihop sin egen övning....VADÅ krångligt:va..i mitt huvud var allt solklart:rolleyes:.. kul var det också....:banana
Tack skall ni ha grabbar....repris nästa år :tummenupp

Fasen va nice! Man längtar tillbaka till denna grymma bana! Ingen som har bilder eller vet ngn som stod och fotade??

Film nummer 1 från mina 30GB av inspelat material. Har klippt ihop en minut av min krasch för att kunna analysera vad som gick fel....

Fredrik

Film nummer 3 - Söndag, första passet. Flera hojar med från de andra västfärgerna den dagen.

Fredrik

Film nummer 4 - En Yamaha R6 och jag som kör ett gäng varv i samma tempo

Fredrik

Saknar bilder från dagarna, vet att det var fotografer ute! (Övade ju bredblick...)

*/ ?>
Nyheter
Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

Back