Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gottis skrev:2571117Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år![]()
Nitruos va gör du då om det är rookie tävlingssamtidigt du kan ju inte banga att sopa banan med mej![]()
Liwa1 skrev:2571129Ähh, han sopar banan med dig med dubbelåttor nästa tävling istället![]()
Gottis skrev:2571117Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år![]()
Nitruos va gör du då om det är rookie tävlingssamtidigt du kan ju inte banga att sopa banan med mej![]()
Jag tror nog jag ska gå en mysig promenad med hunden i regnet mellan typ kvart över 9 å halv elva..betsy skrev:2571071Jag lutar mig tillbaka i soffan och kollar CSI mellan 21-22![]()
Dock SO helg... halvstor chans...Nitrous skrev:2571150Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.
Tro mig, det kommer inte vara tävling då! Kan inte säga hur jag vet, men jag vet.....
Och Du kan ju fan inte lägga av nu när jag sett fram emot att få kramas lite med dig i depån, eller nåt.....
/Nitrous
betsy skrev:2571071Jag lutar mig tillbaka i soffan och kollar CSI mellan 21-22![]()
Affe_R1 skrev:2571106Tänk om servern skulle rasa kl 21.31![]()
Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligtGottis skrev:2571140HAHA då får han va snabbare än på Mantorp![]()
![]()
![]()
får se om jag ens ska köra blir att välja mellan att va Instruktör lr att tävla![]()
Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligtGottis skrev:2571140HAHA då får han va snabbare än på Mantorp![]()
![]()
![]()
får se om jag ens ska köra blir att välja mellan att va Instruktör lr att tävla![]()
J.Andersson skrev:2571191Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligt![]()
Nogger skrev:2571202703 Online just nu.... Det är inte farligt mkt![]()
Vi har ansökt om SM vår "vanliga helg".......Nitrous skrev:2571150Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.
Tro mig, det kommer inte vara tävling då! Kan inte säga hur jag vet, men jag vet.....
Och Du kan ju fan inte lägga av nu när jag sett fram emot att få kramas lite med dig i depån, eller nåt.....
/Nitrous
xyx skrev:2571194Hade varit kul. Men funkar tyvärr inte med Actionpics policy angående TH/IF för min del![]()
Mattias skrev:2571231För att? Har du tänkt köra på nån? Nåja, mer plats för feta räjsinghojar. Och min lilla räjsinghoj.
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti
Den 7–10 augusti 2025 förva... |