Gotland Ring 2007 med Actionpics - inom kort!

Status
Ej öppen för fler svar.
Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år :(

Nitruos va gör du då om det är rookie tävlingssamtidigt du kan ju inte banga att sopa banan med mej :rolleyes:

Gottis skrev:
2571117 Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år :(

Nitruos va gör du då om det är rookie tävlingssamtidigt du kan ju inte banga att sopa banan med mej :rolleyes:

Ähh, han sopar banan med dig med dubbelåttor nästa tävling istället :D

Liwa1 skrev:
2571129 Ähh, han sopar banan med dig med dubbelåttor nästa tävling istället :D

HAHA då får han va snabbare än på Mantorp :D :D :D

får se om jag ens ska köra blir att välja mellan att va Instruktör lr att tävla :huvet

Gottis skrev:
2571117 Synd att man inte vet hur tävlings schemat är för nästa år :(

Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.
Tro mig, det kommer inte vara tävling då! Kan inte säga hur jag vet, men jag vet.....

Och Du kan ju fan inte lägga av nu när jag sett fram emot att få kramas lite med dig i depån :tungan , eller nåt.....

/Nitrous

betsy skrev:
2571071 Jag lutar mig tillbaka i soffan och kollar CSI mellan 21-22 :D
Jag tror nog jag ska gå en mysig promenad med hunden i regnet mellan typ kvart över 9 å halv elva..:tungan //jenny

Last edited:
Nitrous skrev:
2571150 Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.
Tro mig, det kommer inte vara tävling då! Kan inte säga hur jag vet, men jag vet.....

Och Du kan ju fan inte lägga av nu när jag sett fram emot att få kramas lite med dig i depån :tungan , eller nåt.....

/Nitrous
Dock SO helg... halvstor chans... :)

betsy skrev:
2571071 Jag lutar mig tillbaka i soffan och kollar CSI mellan 21-22 :D

Ja du lyckliga slipper ju anmäla dig! :blah Men å andra sidan så gör ju du och Prillan m.fl det tunga jobbet i depån!
Hoppas du hinner dra några varv!

Affe_R1 skrev:
2571106 Tänk om servern skulle rasa kl 21.31:rofl

Saken är ju DEN att ALLA kommer TOK-trycka på F5 runt 21.29...
Detta skall bli intressant och se om Swedies server är byxad för denna chock!

Last edited:
Gottis skrev:
2571140 HAHA då får han va snabbare än på Mantorp :D :D :D

får se om jag ens ska köra blir att välja mellan att va Instruktör lr att tävla :huvet
Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligt :D

Gottis skrev:
2571140 HAHA då får han va snabbare än på Mantorp :D :D :D

Håll dig till att tävla du så du inte lär nån annan stackare dina spår, kan ju bli livsfarligt :D

Hade varit kul. Men funkar tyvärr inte med Actionpics policy angående TH/IF för min del :(

Nitrous skrev:
2571150 Gottis, det kommer inte vara SM den helgen nästa år. Svemo har lyssnat på våra önskemål.

/Nitrous
Vi har ansökt om SM vår "vanliga helg".......

xyx skrev:
2571194 Hade varit kul. Men funkar tyvärr inte med Actionpics policy angående TH/IF för min del :(

För att? Har du tänkt köra på nån? Nåja, mer plats för feta räjsinghojar. Och min lilla räjsinghoj.

Mattias skrev:
2571231 För att? Har du tänkt köra på nån? Nåja, mer plats för feta räjsinghojar. Och min lilla räjsinghoj.

Jag lovade roller att han skulle få ta rygg på mig också, så det kanske blir lite fart på gubben nästa sommar... :D

ANSÖKAN TILL BANDAGEN MOTTAGEN :yoparty

När jag refreshade sidan så var allt slut utom lugn grupp och 21.35 så var precis alla platser slut. :D

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing