Nu har ni chansen....... Först till kvarn
På grund av skada säljes 1 st plats i oförsäkrad grupp till Gotland Ring, Fredag, Lördag och Söndag. Pris 1650 kr
Avfärd med båten från Nynäs på Torsdag kl 12. Hemfärd på Söndag kl 18:50. Detta är en bilplats! Pris 1350kr (Som delas på 2)
KRAV: Att köparen har en bil/minibuss som kan ta med 1 person med motorcykel från Sthlm.
Skicka PM med namn och nummer så hör jag av mig på Onsdag.
Mvh
/// Fredde
På grund av skada säljes 1 st plats i oförsäkrad grupp till Gotland Ring, Fredag, Lördag och Söndag. Pris 1650 kr
Avfärd med båten från Nynäs på Torsdag kl 12. Hemfärd på Söndag kl 18:50. Detta är en bilplats! Pris 1350kr (Som delas på 2)
KRAV: Att köparen har en bil/minibuss som kan ta med 1 person med motorcykel från Sthlm.
Skicka PM med namn och nummer så hör jag av mig på Onsdag.
Mvh
/// Fredde

. Synd är också att man inte har sand eller motsvarande för att bromsa ner farten för den som råkar köra ut. GR är kul men vi kan konstatera att banan är byggd för bil och säkerheten för mc är inte tillräcklig. Personligen kan jag inte så mycket om Svemos reglemente och vad som krävs för att godkänna nya banor, men jag tror inte att Gotland ring kommer att bli godkänd om man inte vidtar drastiska säkerhetsåtgärder. Sen är det inte GR:s fel om man kör av banan, det beror på en själv såklart
.