Gotland Ring 2006 med Actionpics & Sporthoj

Jag vill framföra ett tack till Lillian, Marcus och "gänget" för ett väl genomfört arrangemang.
Mycket bra att ni fått dit ambulans också.

Vädret vart ju gudomligt både lördag och söndag.

Stor tummen upp. :tummenupp

Ps: Säg åt Simon att lägga upp mina blingbilder nu :hihi

Kul att ni hade bra väder sista dagen också, vi hade regn på söndagsmorgonen i Visby, och tyckte då att vi gjorde rätt som åkte hem på söndagen!

Vill bara stämma in i hyllningskören, bra genomfört! Otroligt kul bana, hoppas bara GR själva kan få rätsida på sopmaskiner, el och vatten osv... Enda smolket var att T-Rex är så förbenat snabb, nu kan man ju inte skylla på material längre...

Trevligt att någon hade skoj.

Själv blev man stående 65mil hemifrån med strejkande hoj och missade hela bankörningshelgen pga det. Mindre skoj... :(

t-rex skrev:
2197120 Det gick ju bra det där! Bra jobbat alla!

Tackar dig och din kompis (den röda) för hjälpen med däckkrängningen, ovärderligt.
Till arrangörerna finns bara :Bugar

PS.
Dina avgasrester på min hoj är inte att leka med :mad:

Som jag sa till den söta cheyen i kiosken(som Steinmeister f.ö är kär i): Hit lär man komma fler gånger! :tummenupp :rofl

Bra folk o ett skottsäkert arrangemang samt en kanonbana - 1 highside = Tillslut jefligt roligt!!!

Tackar :Bugar

tack som bara den Marcus å Lillian för 3 übersköna dagar på GR, Ni är verkligen bra på att beställa bra väder... :tummenupp

Ser fram emot nästa arr'!!

fridens!

Stämmmer in i hyllningarna, så otroligt roligt. Super bra jobbat. :Bugar

(måste du berätta för alla att ja e kär :rodnar )

Steinmeister skrev:
2197196 Stämmmer in i hyllningarna, så otroligt roligt. Super bra jobbat. :Bugar

(måste du berätta för alla att ja e kär :rodnar )

Du blev ju förbannad när jag inte sa det till henne så det var väl det minsta jag kunde göra :fatta!

Tack Lillan o Marcus för en underbarhelg.
Allt va superbra ordnat. Och bäst av allt va att instruktörerna lyssnade på oss åkare, när va sa att gruppindelningarna blivit snedvridna pga platsbristen. Och att ni fixade till det redan under lunch på fredagen.

Och hade det inte varit så gay att krama killar, så hade flera av instruktörerna fått basekramar :krama för all hjälp ni gav till min tjej. (Hon med Röd/blå CBR 600). Ni la verkligen massor med tid under hela helgen för att hjälpa henne, och andra som behövede hjälp. Hon avancerade från att köra skitsakta och stel som en pinne, till att klätra runt på hojjen och lägga ner så att fotpinnarna tog i. Hon är nu helt salig över bankörning och frågar när det blir flera bandagar.

För mig var det ovärderligt att kunna koncentrera mig på min egen körning, och veta att ni fanns där och hjälpte Malin.

Ja det är bara att instämma. Precis lika kul och bra arrangemang som vanligt :tummenupp
Lite jobbigt att komma hem vid 5 på morgonen bara men det är väll dags att åka till jobbet nu... Lite sovmorgon måste man ju få :)
Tack för en riktigt lyckad helg!

Tack för ett kanonarrangemang igen!
Lite banåka, omtumlande nöjen, mycket fint väder och massvis av gott folk på banan o i depån!

Nu ska jag nog gå o lägga mig igen och önska tio gånger att jag är miljonär :tomten

:hej

....Tack till Lillan och Marcus som alltid beställer ultrabra väder, jättekul med
så mkt glada och trevliga människor som gjorde jobbet i "väst" så mkt roligare ! När jag gick och la mig inatt så gick det runt runt runt och mkt kalk
va det på näthinnan :) Och ändå vill man ha mer.... :tungan

Stort tack till Lillan, Marcus och alla andra som var med och ordnade denna toppenhelg! :pannkyss

Särskilt tack till instruktör Björn (minns inte efternamnet) som gav mig tips och råd så att jag fick ut ännu mer av min bankörning :tummenupp

Instämmer helt och fullt i skönsången om Gotland Ring helgen!
Var nybörjare på bana efter 13 år på vanlig landsväg och fick
MÅNGA Aha upplevelser! Det blir fler bandagar definitivt!
:Bugar Stort tack till ALLA både arrangörer o hjälpsamma bikers! :Bugar

Speciellt tack för tårtbiten från Liwa som klämdes ner efter pizzan på
Lördagkvällen...burp... :tungan

/Rickard o Tanja

Helkul var det, men vilket bök det är att ta sig över vattnet till den där öjjn!!

Tur att det fanns lite trvligt hojfolk både på dit och hemresan att jiddra lite med:)

Tack för en bra helg.

Först gick transiten sönder vid knivsta.
Sedan slutade joppes hoj att ladda.
Nattfärjan hem
Från Nynäs till Uppsala, kallt som f-n
Joppes hoj stannar vid knivsta, flyttar mitt batteri till Joppes hoj. Jädrans vad fingrar kan bli stela.
Kommer hem vi 06.00 sussar vi 06.30 upp vid 09.00
Springer igång hojen och åker till jobbet.
Nu regnar det.

Men, jag är inte bitter. Vi ses nästa år.

/Dawan

Någon som har en transitmotor -88 till salu så hör gärna av er.

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla